Jump to content

MC element mania

Eduard Barreveld
 Share

Recommended Posts

Kom jongens geef Henk ook eens een compliment, dat hij een mooie zaak heeft met in alle prijsklasse wat wils voor de analoog fan, dat er toch elk jaar weer een goede show komt met veel analoogs, dat hij veel gedaan heeft voor de revival van het analoge gedachtengoed, dat de koffie altijd bij hem goed smaakt en het verder een prima vent is en een even prima vrouw heeft. Wij zijn in dit landje wel sterk in de splinter in het oog van een ander te zien en ondertussen de iegen balk te vergeten.

Helemaal mee eens.

Ik ben er altijd erg goed behandeld.

:)

Wat ben jij toch een geluksvogel.

Ik had gisteren feiten afgegeven in dit topic topic waarom ik vind dat lijstjes niet deugen en dat er meeerdere goede dealers zijn die elementen verkopen,klakkeloos woord het door de moderator er af ge flikkerd dus eerlijkheid wordt niet op prijs gesteld.

Moeten de klanten hun producten kopen bij dealers die jou flink om de oren slaan <_<

Ik kreeg toch laatst een advies van dealer over een element dat volgens de Vinylengine niet zou kunnen met mijn arm. Tja, wat doe je dan? In het lagere budget is er minder keuze, plus dat fabrikanten ook niet helemaal het achterste van de tong laten zien, qua compliance cijfers. Je kunt de gok nemen.

Is dat wat voor de Hear-dag? De niet-juiste arm/element combinatie hoorbaar maken? Oh ja, we zouden nog iets doen met streaming, een DAC oorlogje? Of een gehakt-wedstrijd? USB-kabel vergelijk?

Guest tubejack

Ik kreeg toch laatst een advies van dealer over een element dat volgens de Vinylengine niet zou kunnen met mijn arm. Tja, wat doe je dan? In het lagere budget is er minder keuze, plus dat fabrikanten ook niet helemaal het achterste van de tong laten zien, qua compliance cijfers. Je kunt de gok nemen.

Dan zou ik voorzichtig zijn en het hem voorleggen. Iets van: " Mooi element. maar Is deze combinatie niet op het randje"

Doet hij irritant, dan heeft de verkoper pech.... en ga ik verder kijken. Weet hij het zeker, door zijn ervaring dan zou je

garantie kunnen vragen. Het is namelijk hoor en wederhoor en dat kan ook best andersom niet?

En verder dit is een MC topic maar waarom geen MI? Dat begint al met een Grado green van

Guest tubejack

Jack, die zeikerds daar kun je niet tegen wapenen dat had ik vroeger ook die menen gewoon dat ze keizer zijn :D

Dat is inderdaad zo, maar kunnen wel je onderneming naar de kl.... helpen

Ik las laatst ergens, dat negatieve dingen 20x doorverteld worden en positieve maar 5 x

:(

Jack, die zeikerds daar kun je niet tegen wapenen dat had ik vroeger ook die menen gewoon dat ze keizer zijn :D

Dat is inderdaad zo, maar kunnen wel je onderneming naar de kl.... helpen

Ik las laatst ergens, dat negatieve dingen 20x doorverteld worden en positieve maar 5 x

:(

Dat gaat hier niet lukken, elke vorm van kritiek wordt neergeslagen <_< en alles met de mantel der liefde bedekt. Sommige keren hun andere wang toe om voor de tweede maal geslagen te worden.

Ben benieuwd of ze b.v. met een garagebedrijf waar ze door voorgelogen zijn ook zo handelen?

Dat gaat hier niet lukken, elke vorm van kritiek wordt neergeslagen <_< en alles met de mantel der liefde bedekt. Sommige keren hun andere wang toe om voor de tweede maal geslagen te worden.

Ik ken jou ervaringen verder niet Ruud en ik wil daar niets aan afdoen zonder ze te kennen. Mijn ervaringen met Henk zijn verder positief en zoals ik al zei vind ik het verder een prima vent met veel woorden en een klein hartje. En heilig zal die wel niet zijn maar wie wel.

Ik ken jou ervaringen verder niet Ruud en ik wil daar niets aan afdoen zonder ze te kennen. Mijn ervaringen met Henk zijn verder positief en zoals ik al zei vind ik het verder een prima vent met veel woorden en een klein hartje. En heilig zal die wel niet zijn maar wie wel.

Van veel woorden merken we op Hear niet zo veel, zou dat liggen aan het kleine hartje? :blink:

M :ph34r: rc

Ik had gisteren feiten afgegeven in dit topic topic waarom ik vind dat lijstjes niet deugen en dat er meeerdere goede dealers zijn die elementen verkopen,klakkeloos woord het door de moderator er af ge flikkerd dus eerlijkheid wordt niet op prijs gesteld.

Moeten de klanten hun producten kopen bij dealers die jou flink om de oren slaan <_<

Ik denk van wel? ;)

Bedoelde leverancier verspreidt roddel en laster over bepaalde mensen en producten...................

Ook is het opvallend, dat juist de - volgens gerenommeerde recensenten - beste MC-elementen in zijn favorietenlijstje ontbreken.

Ik heb hem eens over jouw uitlatingen over het forum gehoord en dat was kritisch maar toch wel met de duidelijke toevoeging "hij heeft er wel verstand van". Dat is toch niet de handelswijze van iemand die roddel en laster verspreidt. De "aantijgingen" op dit forum tegen hem vond ik ook nooit zo sterk om eerlijk te zijn.Ik denk verder wel dat Henk een echte Drent is, die mensen moet je wel met respect behandelen anders worden ze dwars.

Verder is het natuurlijk wel "zijn" lijstje. Henk heeft ongetwijfeld niet alles echt gehoord. Henk heeft die dure Benzen zelf niet dacht ik (wel de Ace)en hij heeft dus ook zeker buiten zijn produkten gekeken.

We praten hier wel over mensen.

Heren, graag on-topic blijven over elementen (mania), en niet meer op de man die ze al dan niet levert.

Die kaarten zijn nu geschud, en het spel is eh.. uit.

Uw moderator (2, maar wel de enige, vrijwilligers opstellen in rijen van 3!)

Vandaag even in Friesland geweest. We waren uitgenodigd voor een tentoonstelling en eigenlijk waren we van plan morgen te gaan zeilen. Even langs Sneek gegaan want ik had L

• Members

[...]

Overigens is die Blue amp nog steeds niet mis. Duidelijk de beste trap die ik ooit bij Henk gehoord heb.

Goed bezig geweest! Gewoon je licht opsteken i.p.v. alleen maar veroordelen op afstand. Wat mij wel verwonderde (en daarom ook deze regel gequoot), als je bewust alleen maar bij dat kleine phonotrappen wereldje blijft zweren, loop je zoveel mooie combinaties mis. Ik noem een Fonel Appassionata, -Sonata of -Symphony, een vdHul Grail (zeker de batterijgevoedde), een Octave Phonomodule, een Einstein ''Turntables Choise'' en zo zijn er nog wel een paar.

Dan die SME armen, hele goede armen niets mis mee, maar er is tegenwoordig zoveel beter. Probeer eens een keer een Graham (voor Carl een thuis-wedstrijd), Triplanar, Dynavector of (en die is extreem goed) een Kuzma 4-pointer. Allemaal niet echt goedkoop te noemen, maar gewoon zo veel beter. Zeker een winkel als AS zou zich met dergelijke producten weer zeer duidelijk op de kaart kunnen zetten. Alleen maar in hetzelfde kleine kringetje blijven zoeken is gewoon niet meer zaligmakend...

[...]

Overigens is die Blue amp nog steeds niet mis. Duidelijk de beste trap die ik ooit bij Henk gehoord heb.

Het was natuurlijk maar een quick scan Marco.Die Blue Amp vind ik ook wel om andere redenen mooi. Schakelbaar SF bijvoorbeeld. Ik vond hem mooier dan de Asthetix. Het voordeel van de SME is wel dat je hem als een soort standaard arm kan zien en dat ze volgens extreme tollerantie worden gebouwd. Maar goed ik heb die Graham natuurlijk niet voor niets gekocht want die vond ik mooier klinken. Ik ga die phono trappen eens even opzoeken op internet want sommige ken ik niet.Overigens zeilen is er niet meer van gekomen.Misschien volgende week met mijn dochter.

PS het zijn wel allemaal Duitse trappen inclusief die van de Hull. Niet dat ik iets tegen Duitsers heb maar ze hebben al vlug van die totaal programma's terwijl de Engelsen zich vaak wat meer beperken.

Goed bezig geweest! Gewoon je licht opsteken i.p.v. alleen maar veroordelen op afstand.

Sorry hoor, maar dit stoort mij een beetje Arden.

Jij gaat er volledig aan voorbij dat er hier veel mensen zijn die hele valide redenen hebben nooit meer een stap bij Henk binnen te zetten. Wil de discussie niet opnieuw aanslingeren en Carl mag ook best zijn plezier hebben in Sneek, maar doe svp niet alsof hij daarmee gelijk heeft en anderen niet.

Goed bezig geweest! Gewoon je licht opsteken i.p.v. alleen maar veroordelen op afstand.

Sorry hoor, maar dit stoort mij een beetje Arden.

Jij gaat er volledig aan voorbij dat er hier veel mensen zijn die hele valide redenen hebben nooit meer een stap bij Henk binnen te zetten. Wil de discussie niet opnieuw aanslingeren en Carl mag ook best zijn plezier hebben in Sneek, maar doe svp niet alsof hij daarmee gelijk heeft en anderen niet.

X2 ;)

• Members

En wat mij een beetje stoort is dat er direct vanuit gegaan wordt dat ik hier AS sta te promoten! Als er niet iets negatiefs wordt gemeld ervaart men dat als storend? Carl was goed bezig door gewoon die elementen te gaan beluisteren. Hoe kun je anders over een dergelijke lijst discusseren? Door je goed in te lezen? Schei toch uit!

Dat je die elementen toevallig nergens anders kan vinden, en dat hij dat in Sneek heeft moeten doen, tja, d