Tubejack Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Hoi JD. Leuk en herkenbaar verhaal zeg. "de woonkamer van Henk" Gefeliciteerd met je aanwinst ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Hans van Liempd, on 23 Oct 2014 - 8:50 PM, said:7 uur... dat komt me bekend voor... Gloeiende hoed, wat kan die man ouwe ......... . En ik mocht pas weg nadat de Chinese tomatensoep op was. Op de parkeerplaats samen nog een dame geholpen, die zo mee kan doen met het programma De Slechtste Chauffeur van Nederland, waarna ik zelf de auto af liet slaan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 leuk dat het zo goed bevalt heb je thuis ook al even kunnen luisteren? Inmiddels wel en het klinkt minstens zo goed als de digitale weergave, terwijl het element nog moet inspelen. Ik kan nu eindelijk beginnen, met naar alle, in de afgelopen jaren, gekochte lp's te luisteren. Blij, blij, blij. Voorlopig zijn de centen weer even op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Sounds like beautiful music in your ears ... Geniet ten volle en proficiat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Mijn eerste aan-/ervaringen met Henk N zijn hier gedocumenteerd:http://www.high-endforum.nl/topic/2595-the-longest-day/http://www.high-endforum.nl/topic/3134-the-longest-day-part-two/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Iedereen bedankt voor de leuke reacties en de felicitaties. U zijt wellecome (het is nog wel geen Kerst ). Bij "komt allen tesamen" heb ik wat bedenkingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Gloeiende hoed, wat kan die man ouwe ......... . Heeft ie gewonnen...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Heeft ie gewonnen...?? We hebben remise overeen kunnen komen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 oktober 2014 Report Share Posted 24 oktober 2014 Mijn eerste aan-/ervaringen met Henk N zijn hier gedocumenteerd: http://www.high-endforum.nl/topic/2595-the-longest-day/ http://www.high-endforum.nl/topic/3134-the-longest-day-part-two/ Die set van jou is sinds toen toch wel effetjes verbetert Roger! Heb je die Alfa al weer zo lang? Voor mensen die het niet weten ik ben helemaal kapot van de Alfa van Roger - echt fantastisch. Misschien wel mooier als de Fat Bob ( die eigenlijk niet zo mooi is, maar mooi klinkt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 oktober 2014 Report Share Posted 26 oktober 2014 De Alfa in het verhaal is de 33 16-klepper die ik toen had. Daarna is er nog een 155 geweest die, omdat ie ineens een stuk korter was gemaakt, in 2007 vervangen is door de huidige Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 26 oktober 2014 Report Share Posted 26 oktober 2014 Mijn eerste aan-/ervaringen met Henk N zijn hier gedocumenteerd: http://www.high-endforum.nl/topic/2595-the-longest-day/ http://www.high-endforum.nl/topic/3134-the-longest-day-part-two/ My God, wat heb ik gelachen. Met humor geschreven noem ik dat. Toen het forum nog redelijk nieuw was en men er nog zin in had en niet alles uitgekauwd en uitgespuugd was. Mooie tijden. Overigens, aan deze schrijfstijl en vooral de humor die erin verscholen ligt, daar zouden we een voorbeeld aan kunnen nemen. Wellicht dat het forummen weer leuker wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Heeft iemand een mening over of ervaring met een Goldring eroica black-blue print element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomatamot Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Heeft iemand een mening over of ervaring met een Goldring eroica black-blue print element. Slechts een mening: wijd omheen fietsen. Spendeer je budget of zelfs iets meer aan een mooi MM element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Nou,ik krijg het voor niets moet het nog ophalen maar ik ben nieuwsgierig naar wat ik krijg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Gratis dingen zijn vaak goed Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken Ik ben van plan het element in de Micro-Seiki cf1 die op mijn Lenco l75 zit te hangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Ik heb hier nog een Eroica high in de kast liggen. Deed het prima in de Thorens maar in mijn eigen arm heb ik die nooit aan het zingen gekregen. Bleek later dat de spoel en de cantilever tenopzichte van elkaar verdraait zaten. Heb na een herstel actie door vd Hul nog wel geprobeerd of het beter ging maar nog niet in mijn eigen arm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Ik moet ook maar afwachten of het element in orde is volgens de gever ziet het er onder de microscoop goed uit. Geen idee hoeveel draaiuren het heeft. Ik heb ook geen idee betreft de kwaliteit of de klank fris wollig neutraal analistisch of wat dan ook. Ik heb het idee dat het geen top maar ook geen bagger is. Afijn Zaterdag ga ik het halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken Ik ben van plan het element in de Micro-Seiki cf1 die op mijn Lenco l75 zit te hangen. Mee eens Maar Is het wel een MC Groovy? anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Daar vraag je me wat misschien ben ik idd al die tijd off topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 nope je bent on topic. Is een MC, de Eroica high was destijds een element van €300,- wat voor een MC een instapper is. Heb daar toen wel plezier van beleeft maar zal hem nu niet zo snel meer kopen. Zie wel dat de prijzen sins dien enorm zijn gestegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 Mooi dank voor de info. Ik kan wel wat met een instapper als die gratis is Ik heb ook nog nooit een Eroica gehad dat maakt het ook een beetje leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 december 2014 Report Share Posted 22 december 2014 tis ook geen straf om naar te luisteren hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 december 2014 Report Share Posted 23 december 2014 De Eroica black-blue is de Eroica GX als ik me niet vergis en die heeft een output van 0.5mV. De High is duidelijk een andere. Ik heb zelf een hele tijd met de Eroica LX gespeeld. Die doet niks fout, maar hij trekt je niet uit de stoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 december 2014 Report Share Posted 23 december 2014 De Eroica black-blue is de Eroica GX als ik me niet vergis en die heeft een output van 0.5mV. De High is duidelijk een andere. Ik heb zelf een hele tijd met de Eroica LX gespeeld. Die doet niks fout, maar hij trekt je niet uit de stoel. Dan is de arm te kort denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts