Jump to content

MC element mania

Eduard Barreveld
 Share

Recommended Posts

Hans van Liempd, on 23 Oct 2014 - 8:50 PM, said:

7 uur... dat komt me bekend voor... :D

Gloeiende hoed, wat kan die man ouwe ......... . En ik mocht pas weg nadat de Chinese tomatensoep op was. Op de parkeerplaats samen nog een dame geholpen, die zo mee kan doen met het programma De Slechtste Chauffeur van Nederland, waarna ik zelf de auto af liet slaan :D.

leuk dat het zo goed bevalt heb je thuis ook al even kunnen luisteren?

Inmiddels wel en het klinkt minstens zo goed als de digitale weergave, terwijl het element nog moet inspelen.

Ik kan nu eindelijk beginnen, met naar alle, in de afgelopen jaren, gekochte lp's te luisteren.  Blij, blij, blij.

Voorlopig zijn de centen weer even op.

Die set van jou is sinds toen toch wel effetjes verbetert Roger! Heb je die Alfa al weer zo lang? Voor mensen die het niet weten ik ben helemaal kapot van de Alfa van Roger - echt fantastisch. Misschien wel mooier als de Fat Bob ( die eigenlijk niet zo mooi is, maar mooi klinkt).

My God, wat heb ik gelachen. Met humor geschreven noem ik dat. Toen het forum nog redelijk nieuw was en men er nog zin in had en niet alles uitgekauwd en uitgespuugd was. Mooie tijden.

Overigens, aan deze schrijfstijl en vooral de humor die erin verscholen ligt, daar zouden we een voorbeeld aan kunnen nemen. Wellicht dat het forummen weer leuker wordt

• 1 month later...

Ik heb hier nog een Eroica high in de kast liggen.

Deed het prima in de Thorens maar in mijn eigen arm heb ik die nooit aan het zingen gekregen.

Bleek later dat de spoel en de cantilever tenopzichte van elkaar verdraait zaten.

Heb na een herstel actie door vd Hul nog wel geprobeerd of het beter ging maar nog niet in mijn eigen arm.

Ik moet ook maar afwachten of het element in orde is volgens de gever ziet het er onder de microscoop goed uit.

Geen idee hoeveel draaiuren het heeft.

Ik heb ook geen idee betreft de kwaliteit of de klank fris wollig neutraal analistisch of wat dan ook.

Ik heb het idee dat het geen top maar ook geen bagger is.

Afijn Zaterdag ga ik het halen.

nope je bent on topic.

Is een MC, de Eroica high was destijds een element van €300,- wat voor een MC een instapper is.

Heb daar toen wel plezier van beleeft maar zal hem nu niet zo snel meer kopen.

Zie wel dat de prijzen sins dien enorm zijn gestegen.

De Eroica black-blue is de Eroica GX als ik me niet vergis en die heeft een output van 0.5mV. De High is duidelijk een andere. Ik heb zelf een hele tijd met de Eroica LX gespeeld. Die doet niks fout, maar hij trekt je niet uit de stoel.

De Eroica black-blue is de Eroica GX als ik me niet vergis en die heeft een output van 0.5mV. De High is duidelijk een andere. Ik heb zelf een hele tijd met de Eroica LX gespeeld. Die doet niks fout, maar hij trekt je niet uit de stoel.

Dan is de arm te kort denk ik.