Members Arden Posted 10 september 2011 Members Report Share Posted 10 september 2011 Dames..., heren ook, ik ben van mening dat dit het enige forum is welke analoog nog steeds hoog in het vaandel heeft staan. Dit is (onder andere) ook aan Haudio te danken. Hij is ook jaren de enige uitbater in ons kleine kikkerlandje geweest die dit ook in zijn winkel staande heeft weten te houden. Dat er tegenwoordig meer zijn (wat mij gedeeltelijk aan te rekenen valt, sorry), is mooi, heel mooi zelfs. Uiteraard houdt dat ook in dan er dan ook meerdere negatieve verhalen naar buiten zullen komen. De slogun ''Bent u tevreden vertel het iedereen, heeft u problemen vertel het ons'' heeft jaren gewerkt, tegenwoordig werkt dat andersom. Vergeet alleen niet dat er tegen al die negatieve verhalen een veelvoud aan positieve bestaan! Ik spring hier niet voor een bepaald persoon in de bres, maar met het moderne internet kun je met enkele berichten in een maand meer kapot maken als dat er met jarenlange zwoegen kan worden opgebouwd! Ik noem hier (net als meerderen) ook met enige regelmaat de producten waar ik zéér positief over ben. Dat zijn ook vaker producten die ik zelf niet voer, als welke ik wel voer. Dat kun je dan ook gerust zien als informerend, niet als reclame. Wat heeft het voor zin om hier te vertellen waar ik minder over ben te spreken, of zelfs negatief over ben? Is dat ook informerend? Ik vind dat afbrekend. Degenen die mij een beetje kennen weten toch wel welke producten dat zijn, daar hoef ik hier geen uitspraken over te doen. Vergeet alleen nooit dat dit altijd naar mijn smaak is, en gelukkig kán ik dat ook doen. Ik zal dit ook nooit baseren op of ik iemand wel of niet mag. Sommigen in de handel doen dit helaas wel, iets wat ik zéér afkeur. Maar goed, audio, en zeker analoog is zeer afhankelijk van diezelfde smaak. Dit kun je samenstellen door idd te matchen (zoals Wol het volgens mij bedoeld). Wat dan voor de 1 beter is, is voor de ander slechter. Doet dat echter iets af aan de kwaliteit? Denk het niet. Echte rotzooi wordt er niet meer gemaakt (let wel, ik laat China en sommige van haar wan-producten even buiten beschouwing), en krijg je dus met keuzes te maken. Dat er in de handel al een teveel aan haat-en-nijd onderling is en hiedoor soms rare keuzes worden gemaakt heb ik al vaker duidelijk gemaakt, als nu de consumenten zich hier ook nog bij aan gaan sluiten gaat we het hogere doel helemaal nooit meer halen: alle neuzen weer in de gezonde richting krijgen... Laat een ieder die het wil dus gewoon zijn lijstjes samenstellen, vul dat eventueel aan met je eigen bevindingen, maar afbranden puur om het lijstje, taalgebruik of verdenkingen van commercie, daar hebben we andere fora voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Arden dank je. Ben het uiteraard niet met je eens. In je winkel staan en verwijzen naar je eigen lijstjes op een forum is gewoon laag bij de grond. Verder zijn er blijkbaar nog wat andere probleempjes met deze 'meneer', zoals Ruud hem noemt, die niets te maken hebben met support aan vinyl. En eerlijk, er waren hier in Grunn, Drenthe, Friesland nog wel meer die vinyl een beetje support gaven, daar hoeft Snits echt niet alle credits voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Nu snap ik het waarom het zoveel moeite kostte om op hear een topic voor digitaal te krijgen. En dat zo'n topic als dit al sinds 2005 getolereerd wordt, onder applaus van alle analoog-freaks hearo. Lijstjes, met goed, beter, best, zeggen mij al een paar jaar niets meer, sinds ik gehakt heb leren kennen, en w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Dames..., heren ook, ik ben van mening dat dit het enige forum is welke analoog nog steeds hoog in het vaandel heeft staan. Dit is (onder andere) ook aan Haudio te danken. Hij is ook jaren de enige uitbater in ons kleine kikkerlandje geweest die dit ook in zijn winkel staande heeft weten te houden. Dat er tegenwoordig meer zijn (wat mij gedeeltelijk aan te rekenen valt, sorry), is mooi, heel mooi zelfs. Uiteraard houdt dat ook in dan er dan ook meerdere negatieve verhalen naar buiten zullen komen. De slogan ''Bent u tevreden vertel het iedereen, heeft u problemen vertel het ons'' heeft jaren gewerkt, tegenwoordig werkt dat andersom. Vergeet alleen niet dat er tegen al die negatieve verhalen een veelvoud aan positieve bestaan! Ik spring hier niet voor een bepaald persoon in de bres, maar met het moderne internet kun je met enkele berichten in een maand meer kapot maken als dat er met jarenlange zwoegen kan worden opgebouwd! Mooie van het internet is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Leuk dat Haudio weer eens van zich laat horen. Ik ben het eens met Audiofreak en Arden. Ook al is het goed afhandelen van klachten in deze prijsklasse wel erg belangrijk. De lijst geeft een mooi overzicht van de hedendaagse high end elementen. Nu ook met enkele budget vermeldingen, dat is leuk. Wat heb je met je element gedaan Mumsoft? Gemiddeld weg zou je kunnen denken aan een Grado Prestige Green voor een prijs van 59,00 euro , doodeenvoudig om dat dit element voor het geld een uitstekende prijskwaliteitsverhouding geeft. Ook is dit element heel erg vergevingsgezind en kun je er nooit een buil aan vallen. Het is een warm klinkend element, niet te verwarren met veel te veel laag of zo , maar geeft een hoge muzikale verfijning in deze prijsklasse. Indien je meer helderheid wilt en een strak laag dan zou je kunnen denken aan een Audio Technica AT 95 e of AT 110 e van hetzelfde merk, het een en ander afhankelijk van de andere gebruikte komponenten. Een ander merk die qua klank hier tussenin zit is Goldring die ook zeer goede MM elementen maakt. [...] Verder zijn de prijzen van MC elementen gemiddeld hoger dan MM elementen bv een ''Nieuwe'' Denon MC 103 kost 170,00 euro mits deze is gecontroleerd en door de officiele Importeur is geleverd. Het begint dus bij een MC van Denon de 103, want Denon maakt natuurlijk ook de MC DL 110 en DL 160 maar dit zijn High Output elementen , daar is niets mis mee en er is geen MC voorversterker nodig, omdat deze een spanning afgeven van ongeveer 2,5 mV en daardoor gewoon op een MM ingang aangesloten moeten worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Da's een kopietje uit 2005, Ivan. En wat ik met mijn element gedaan heb ga ik je niet vertellen. Dat laat zich raden. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 (edited) Freakie.het plat Limburgs dialect schrijven is humor,maar volgens mij heb jij geen humor en dan heb het meestal tegen frenske,bij ons in Limburg is de gezegde ,een dag geen humor is een dag niet geleefd, Freakie, dit moet je niet negatief opvangen,dat moet je heel goed in je oren knopen. Over Henk gesproken ik ben een keer daar geweest ,die man heeft heel veel verstand van elementen ,maar ik ben vast van overtuigd ,dat er meerdere mensen over elementen kennis er van hebben maar die dat niet zicht baar maken op een forem dat bedoel ik . Ik was eens in Gering bij de Quad tage,daar was een zwitser die kon uren vertellen net als Henk over elementen ,maar die noemde een totaal andere verhaal,over elementen waar ik moest op letten en die had ook een brok ervarting. Niks slechts over Henk want die moet ook preken voor zijn eigen parochie want anderes komt er geen boterham naar binnen,want dat doet iedere dealer ook. Ik vind wel dat je eerlijk moet zijn tegen over de client, en niet alleen de voordelen moet vertellen en de nadelen kom je achter als een maand aan het luisteren bent. Kijk eens de advertentie,s over miskopers die kun je op een hand niet tellen. Dat een andere Limburger een probleem heeft met Henk moet je bij mij niet aankomen . Ik heb het probleem aangehoord en als dat verhaal klopt,ik zeg nogmaals als het verhaal klopt dan had ik het niet verwacht van Henk ,maar het kan ook wegens tijddrukte dat er iets verkeerd is gegaan ,dat gebeurt bij mij ook wel eens,dat gebeurt gewoon daar kun je totaal niks tegen doen,maar ik denk dat die andere limburger geiriteerd raakte om dat die zelf jaren lang een heel goede audiozaak had,want die heeft heel veel kennis van audio dat kan ik je wel wel vertellen en we hebben veel kennis van audio maar we hebben ook onze zwakke punten . Een leek weet niet beter, maar een audiofreak kan tegen het plafon aan kruipen Freakie ,een eigen lijst bestaat niet dat is de grootste onzin en die kun je niet maken ,je kunt wel de voordeel of de nadeel vertellen over het product. In Herzoghenrath vlak bij Aken was een audio zaak die had echt Hy-end ,ik geef een voorbeeld , Spectraals verschillende type,s opgestapeld Krell het zelfde hij had 32 verschillende draaitafels vaaf 500 tot 50.000 ,was er wat nieuws uit, drie weken later had ie het daar staat,daar was Rapsodie niks tegen en die man was zich het ergeren over de audiobladen met zijn top huppelepup hij zei dat is spinnerei in het hollands gezegd BEDROG Dus kom mij niet met die onzin top 11 mvg Wolie de vlo, alias pluis, alias azijnpisser alias .... Beste Wol, Ik ben een zeer humor rijk mens, maar waarschijnlijk hebben we niet dezelfde humor. Ik zie er inderdaad geen humor in het schrijven van plat limburgs, laat staan het lezen ervan. Stel je toch voor dat we allemaal in ons eigen dialect zou schrijven, dan wordt het forum totaal onleesbaar. Als ik zou schrijven in mijn dialect, dan kan jij het ook niet lezen. En ook de humor daar niet van inzien. Frenske ken ik wel, net zoals jou. Heb jullie weleens ontmoet. Met Frenske heb ik nog eens bij Sodejuu thuis een lange boom opgezet en dat was erg gezellig, staat mij nog bij. Ik heb het nergens gehad over een limburger die een probleem heeft met Henk. Dus waarom je dat er bij haalt is mij een raadsel. Ik weet niet eens wie je hier in bedoelt en wil het ook niet weten. Als er twee mensen een conflict hebben met elkaar, dan moeten ze dat samen uitzoeken en daar ga ik mij niet mee bemoeien. Als ik een conflict heb met een ander, dan los ik ook dat zelf op met die ander. Je voorbeeld over die Hi-end zaak in Duitsland zal best. Wat ik ermee moet weet ik niet. Ik denk niets. Moderator ,ik wil niemand beschadigen maar ze moeten geen onzin vertellen op dit form,laat ik daar heel duidelijk in zijn ,en ik wil met freakie wel op een beurs tegen komen in een onderonsje om verder te filosiferen deel 2 en 3 komt later wegens drukte In mijn optiek beschadig je dus wel iemand en Haudio vertelt geen onzin. Dat jij het onzin vindt is iets anders. Maar dat geeft je niet het recht om hier op het forum Haudio te kak te zetten, omdat hij hier een lijstje publiceerd. Daarbij als ik een soortgelijk lijstje hier had gepubliceerd, had je mij dan ook zo aangevallen, wol? De meeste elementen die in Haudio's lijst staan ,heb ik in de laatste jaren er velen van gehoord en mijn lijstje zou er bijna net zo uit zien. Hier heerst een niet aflatende bescherming voor die "heer" uit Sneek, ondanks dat hij sommige hier, op zijn minst, wat onzorgvuldig heeft behandeld(ik zou, het willens en wetend, belazeren noemen)Enkele weten echt wel hoe hij te werk gaat maar verkiezen er niet over te praten en het dood te zwijgen. En misschien dat wol's postings soms wat onleesbaar cq niet leesbaar zijn, de laatste postings geven aan dat wol wel degelijk een leesbaar stukje op het forum kan plaatsen, hoop dat dit vervolg gaat krijgen. Één zin van wol verdiend extra aandacht n.l. de volgende Ik vind wel dat je eerlijk moet zijn tegenover je client en dat is nou net wat ik bij die "heer" uit Sneek mis. Nee Ruud. Dat zou ik ook doen als men jou door het slijk trekt. Dan zou ik er net zo tegen in gaan. En ik heb wel eens eerder en vaker tegen je gezegd dat als er iemand een probleem heeft met een ander, dan moet die persoon naar die ander stappen en het op een volwassen manier uitpraten. Ik heb dat destijds ook gedaan en is alles naar mijn tevredenheid en naar de tevredenheid van de ander opgelost. Dan is voor mij de kous daarmee af. En zal ik gewoon weer naar die ander toegaan en weer iets kopen enz enz. Vergelijk het maar met een schadeauto. Een schadeauto die opnieuw weer goed isgerepareerd is geen schadeauto meer, maar weer gewoon een auto. Zo zie ik dat ook in audio. Ik sluit me hierboven bij aan. Ik ben niet belazerd maar hij probeerde het wel, samen met die Belg die probeerde er nog een schepje bovenop te doen. maar deze berichten zullen wel zo door een moderator verwijderd worden. Ik heb het er weleens over gehad met een betrokkene, die zij: Hij verdient een tweede kans. Ik denk dan, je bedoelt zeker, een derde, vierde, vijfde, enz, enz. Ik denk dat je mij bedoelt met die tweede kans. Ja , dat heb ik gezegd en zal ik blijven zeggen. Iedereen verdient een tweede kans en sommigen een derde. En nu weer over tot orde van de dag en dat is niet meer forummen. Edited 10 september 2011 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 Da's een kopietje uit 2005, Ivan. En wat ik met mijn element gedaan heb ga ik je niet vertellen. Dat laat zich raden. M rc De creme op de contacten gesmeerd? Ik wil het woord snot of gehakt niet gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 10 september 2011 Report Share Posted 10 september 2011 (edited) Een beetje vent lost zijn problemen met een leverancier zelf op. Dat vind ik wel zo netjes. Mijn ervaring is, dat ik een aantal malen keurig ben geholpen door Henk. De 1e keer heeft hij mij afgeraden om een betere draaitafel te kopen .... mijn TD-2001 vond hij goed genoeg. Latere metingen bevestigden dit ook. Het element hoefde alleen vervangen te worden. Daarmee heb ik zeker 3500€ bespaart. Ook toen ik alleen om informatie kwam was het contact prima. Ik heb zelfs een eigen gemaakte buizen phono-trap mogen vergelijken met de bij hem verkrijgbare commerciële produkten. Veel info gekregen over MC-trafo's. De laatste keer kreeg ik een mooie inruilprijs voor mijn oude element en werd de gehele draaitafel weer up-to-date gemaakt. Ik weet zeker als er weer iets is dat ik kundig geholpen word in Snits. Maar misschien ligt dat wel aan mij..... feit is en uit eigen ervaring "hoe goed je ook je best doet 100% haal je helaas nooit. " Zelfs..... als je er als leverancier of reparateur niets te verwijten valt. Ga eens "vintage restaureren" Dingen gaan soms zoals ze gaan.... Jack Edited 11 september 2011 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Zakelijk gezien kan ik mijn problemen echt wel de baas Jack. Mijn punt zit meer in het forumgebruik. Grofweg hebben twee items dit forum definitief naar de gallemiezen geholpen, Spiekerboer, Siegfried en Bob James met hun Perfect Performer show, waarbij geen vlies gespaard werd. Gelukkig heeft Klaas na een groot ongeluk met de Intruder zijn poppenspel opgeborgen. Hier werd veel te weinig aan moderatie gedaan. Het andere is Haudio die hier een aanhang creerde met bijna sekteachtige proporties. Woonde je in Zuid Frankrijk dan moest je uiteraard naar Sneek om je elementje af te stellen. Quatsch. Maar Haudio poste zeker zinvolle dingen en ging ook nog wel eens een discussie aan. Helaas ging hij in zijn eigen gecreerde grootheid geloven en dingen doen die ik op zijn zachts gezegd niet netjes vind. Dat is dus klanten verwijzen naar eigenhandig gemaakte rave reviews en negatieve reviews laten verwijderen. Oneigenlijk gebruik van internet, net als Klaas, met weer een negatieve hoofdrol voor de moderatie. Dit leverde steeds grotere controverses op waarna Haudio er hier de stekker uit trok en heel veel posts van zichzelf heeft verwijderd. Inmiddels durven vliezen zich hier niet meer te vertonen, zijn alle snits aanhangers spuugzat van dit forum en gebruikt het merendeel, waaronder ik, het forum alleen nog maar voor een dagelijkse portie flauwekul. Gaat niet meer goed komen. Zonde, want toen ik hier ergens rond 1999 - 2000 voor het eerst kwam had dit forum alles om uit te groeien tot een fantastisch hifi forum. En misschien moet je ook wel concluderen dat Hifi en internet slecht samen gaan, want het Hifi.nl forum is opgedoekt en de andere twee fora, audiofreaks.nl en hififorum.nl worden zo sterk gestuurd door moderatie (dus ook slechte moderatie) dat dat elke daar van afwijkende mening er één teveel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 copy paste gaat toch veel vlugger ipv alles voor de zoveelste keer te typen. de hoeveelste keer woedt deze discussie al op hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Zo'n discussie steekt natuurlijk elke keer weer de kop op wanneer Haudio hier komt om zijn nering te slijten zonder verder ook maar iets toe te voegen aan het forum. In dit geval dus de mededeling dat de Lyra Kleos, a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Ik heb zoiets wat geweest is geweest. Uit het verleden kun je lering trekken, maar ik blijf daar niet in verzanden. Heb ook geen andere keus..... Ik leef nu en 100% Back on topic de Lyra Delos vind ik met €1.250 Een mooi element in zijn prijsklasse en een stuk daar boven. Het is nog steeds een diepte investering maar ik vind het zijn geld meer dan waard. Kreeg bij Henk nog een leuke inruilprijs voor mijn Ace die nog prima was. Zo.... een element kopen is feest. Zo hoort het te zijn een feest, zo probeer ik het met mijn klanten ook Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Als je in een kroeg zit en je buurman vertelt dat Hitler een fantastische kerel is kan je twee dingen doen namelijk je actief met de discussie bemoeien en waarschijnlijk klappen oplopen of ergens anders gaan zitten. Internet is niet anders dan een virtuele kroeg. Gedraag je hetzelfde als in een kroeg zou ik zeggen en houdt het zakelijk en een beetje OH mag. Voor de rest toch nog iets over het lijstje van Henk. Even voor de duidelijkheid ik ken Henk goed maar heb bij hem alleen indertijd een setje voor mijn dochter gekocht en wat kleine andere zaken. Mijn hoofdset had ik eigenlijk al voordat ik hem kende. Henk weet zeker waarover hij praat en dat lijstje is er wel een dat er stevig staat. Dat wil verder niet zeggen dat het de absolute waarheid is. Henk is de eerste die dat zal erkennen. Kortom laten we over dat lijstje praten ipv over Henk. Tot slot een schilderij is duurder dan een affiche en dat is omdat het handgemaakt is. Ik hoorde een keer op een beurs dat van de Hull 5 uur over zo'n element doet. Goedbetaald dacht ik. Daar mag dus zeer stevige service over staan. Ik hoorde een keer van een dealer dat hij de importeur altijd vroeg naar de coulance regeling ook bij eigen fouten. Was die er niet dan verkocht hij dat element niet. Een goede benadering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 computerproblemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Misschien was dat wel de bedoeling van Henk, George. De lust om hier nog ooit te publiceren zal hem inmiddels zijn vergaan. Ik vind dat jammer want Henk weet er wel wat van. Overigens denk ik dat Henk een SME als standaard neemt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Je kunt dus vast stellen dat het over de combinatie gaat. (als ik lees wat Wol schrijft bedoeld hij dit vast ook) Het is dan erg moeilijk om een dergelijk lijstje overeind te houden en kan je vraagtekens zetten of dit een lijstje is waar de gemiddelde consument echt iets aan heeft. Gelukkig weet ik dat daar bij Henk naar gekeken wordt en zal je met een passend element thuis komen.(zie verhaal van Jack) Maar wil je ergens voordelig uit zijn en via ebay of iets dergelijks een top element uit dit lijstje kunnen kopen maar heb geen flauw benul of dit ook in je arm past dan kan het een hoop geld weggegooid zijn. Zo'n lijst is altijd handig en veel elementen kunnen afvallen van je lijst als je naar de arm/element combinatie kijkt. Daarom is een overzicht van het gehele spectrum in een bepaalde prijsklasse handig. Ieder element heeft een ander gewicht en compliance in combinatie met de arm zal daar het puzzelen gaan beginnen! Zomaar een element kopen zonder je er in te verdiepen lijkt me niet handig. De Vinyl engine is daarin je vriend nog beter natuurlijk een goede vinyl-handelaar. Maar ook die kan zijn voorkeur hebben voor bepaalde merken. Veel mensen adviseren Grado, maar die werkt (persoonlijke mening) weer niet zo goed met mijn PS Audio phonovoorversterker. Ook al blijft Grado natuurlijk veel waar voor je geld! In de lagere budget regionen is de keuze wel minder voor de verschillende toonarmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Overigens wel grappig om te zien dat de prijzen van JA boron 1 sterk gestegen zijn van 2000 aar 2750 of vergis ik me Henk. [/quote De ontwerper moet natuurlijk ook iets verdienen. En de importeur moeten we ook niet vergeten. Komt dit nog geloofwaardig over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Vind dat Wol best een punt heeft. Vreemd dat iedereen zijn pijlen op hem richt terwijl de aanstichter iemand is die op pagina 1 een lijstje post en op 6 jaar later hetzelfde lijstje weer post met als enige reden de Lyra Kleos a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 11 Lyra Kleos Ook dit element is een MC en hoort bij de top , voor een prijs van 2900,00 voor deze prijs krijg je een element die zijn geld meer dan waar is , ook hier gaat het om een MC die niet kritisch is voor de afsluitweerstand, ook de gain hoeft geen probleem te zijn met een spannningsafgifte van 700 microVolt. MvG, Haudio Lekker aan de prijs voor een Kleos Henk. Kijk hier eens. Pond is nu x 1,1625. Bedoel je niet de Skala voor dat geld? Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 september 2011 Report Share Posted 11 september 2011 Lekker aan de prijs voor een Kleos Henk. Kijk hier eens. Pond is nu x 1,1625. Bedoel je niet de Skala voor dat geld? Mvg. Miracle. Het wordt je hier wel moeilijk gemaakt. Voor je het weet worden alle prijzen van de wereld erbij gehaald en als je niet de goedkoopste bent zwaait er wat. Zover ik Henk ken hanteert hij de Duitse prijs want Henk leest in ieder geval de Duitse bladen. Kom jongens geef Henk ook eens een compliment, dat hij een mooie zaak heeft met in alle prijsklasse wat wils voor de analoog fan, dat er toch elk jaar weer een goede show komt met veel analoogs, dat hij veel gedaan heeft voor de revival van het analoge gedachtengoed, dat de koffie altijd bij hem goed smaakt en het verder een prima vent is en een even prima vrouw heeft. Wij zijn in dit landje wel sterk in de splinter in het oog van een ander te zien en ondertussen de iegen balk te vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 september 2011 Report Share Posted 12 september 2011 Kom jongens geef Henk ook eens een compliment, dat hij een mooie zaak heeft met in alle prijsklasse wat wils voor de analoog fan, dat er toch elk jaar weer een goede show komt met veel analoogs, dat hij veel gedaan heeft voor de revival van het analoge gedachtengoed, dat de koffie altijd bij hem goed smaakt en het verder een prima vent is en een even prima vrouw heeft. Wij zijn in dit landje wel sterk in de splinter in het oog van een ander te zien en ondertussen de iegen balk te vergeten. Helemaal mee eens. Ik ben er altijd erg goed behandeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 september 2011 Report Share Posted 12 september 2011 Lekker aan de prijs voor een Kleos Henk. Kijk hier eens. Pond is nu x 1,1625. Bedoel je niet de Skala voor dat geld? Mvg. Miracle. Het wordt je hier wel moeilijk gemaakt. Voor je het weet worden alle prijzen van de wereld erbij gehaald en als je niet de goedkoopste bent zwaait er wat. Zover ik Henk ken hanteert hij de Duitse prijs want Henk leest in ieder geval de Duitse bladen. Kom jongens geef Henk ook eens een compliment, dat hij een mooie zaak heeft met in alle prijsklasse wat wils voor de analoog fan, dat er toch elk jaar weer een goede show komt met veel analoogs, dat hij veel gedaan heeft voor de revival van het analoge gedachtengoed, dat de koffie altijd bij hem goed smaakt en het verder een prima vent is en een even prima vrouw heeft. Wij zijn in dit landje wel sterk in de splinter in het oog van een ander te zien en ondertussen de iegen balk te vergeten. Dit bericht was niet verkeerd bedoeld carl, enkel een vraag. Ik vind dat prijsverschil wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 september 2011 Report Share Posted 12 september 2011 Hai Michel, Het was tegen het sfeertje hier gericht en zeker niet tegen jou. In Duitsland kost die Kleos ongeveer 2800 euro maar volgens mij zonder montage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts