Jump to content

Micromega (Minium AMP)

debontehond
 Share

Recommended Posts

Wie is er bekend met dit merk en deze versterker? Het is een mooi ding maar ik lees een verontrustend bericht over de duurzaamheid van Micromega hier: Audioreview.com

Ik vraag me af wat ik hiervan moet denken. Er wordt oiok gezegd dat het niet geschikt is voor disco luisteraars. Ik luister vanalles thuis maar ook zeker veel electronische muziek en dat moet knallen! Kan een versterker ongeschikt zijn voor electronische muziek?

Graag advies.

Kijk ook eens naar de van Medevoort MA240 pwm amp (1000 euro oid). In deze prijsklasse zeer goed.

Kwa betrouwbaarheid van Micromega; tis Frans, dus wellicht is er sprake van een wat mindere kwaliteitscontrole. Verder wel een leuke versterker.

Versterkers die ergens ongeschikt voor zijn lijkt me onzin. De ene zal het wel andere sterke punten hebben dan de ander.

Kan een versterker ongeschikt zijn voor electronische muziek?

...electronische muziek is in mijn ogen een relatief eenvoudige muzieksoort zonder veel bijgeluiden en resonanties en met duidelijke separate tonen en relatief grote spatiering. Geen enkele versterker heeft daar veel moeite mee. ;)

Kan een versterker ongeschikt zijn voor electronische muziek?

...electronische muziek is in mijn ogen een relatief eenvoudige muzieksoort zonder veel bijgeluiden en resonanties en met duidelijke separate tonen en relatief grote spatiering. Geen enkele versterker heeft daar veel moeite mee. ;)

Maar wel veel laaaaaaaaaggggg en dat vinden speakers leuk, dan trekken ze lekker veel stroom..mmmmmm.... ;)