JazzLuva Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 de CDP X777es is al een oudere speler uit 1991 , ik heb zelf de X555es, nix mis mee en gebouwd voor de eeuwigheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 de CDP X777es is al een oudere speler uit 1991 , ik heb zelf de X555es, nix mis mee en gebouwd voor de eeuwigheid Hahaha. Nu nog een amp Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 de CDP X777es is al een oudere speler uit 1991 , ik heb zelf de X555es, nix mis mee en gebouwd voor de eeuwigheid Hahaha. Nu nog een amp Groeten, Bas jonge zit niet te pesten ,ik ga kapot hier ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 de CDP X777es is al een oudere speler uit 1991 , ik heb zelf de X555es, nix mis mee en gebouwd voor de eeuwigheid Hahaha. Nu nog een amp Groeten, Bas jonge zit niet te pesten ,ik ga kapot hier ! Ah joh, lekker rustig... :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELSON Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Hoi, Beste Bas.Hoe staat het met de voorraad kss 281a [884821011] lasers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Hoi, Beste Bas.Hoe staat het met de voorraad kss 281a [884821011] lasers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 26 augustus 2005 Report Share Posted 26 augustus 2005 Bas, voor de SCD-1, zijn de lasers daarvoor nog een beetje verkrijgbaar ? Hij is nu niet stuk of zo maar als het eerdaags niet meer leverbaar is dan is het ook zowat. dank en groet, Michael W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 augustus 2005 Report Share Posted 27 augustus 2005 Bas, voor de SCD-1, zijn de lasers daarvoor nog een beetje verkrijgbaar ? Hij is nu niet stuk of zo maar als het eerdaags niet meer leverbaar is dan is het ook zowat. dank en groet, Michael W Beste A90, JA, die kun het beste gewoon bij Sony zelf bestellen. kan nooit kwaad er eentje spare te hebben. Zeker niet met zo'n mooiie machine, die je eigenlijk je leven nooit meer weg wilt doen! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 28 augustus 2005 Report Share Posted 28 augustus 2005 Bas, voor de SCD-1, zijn de lasers daarvoor nog een beetje verkrijgbaar ? Hij is nu niet stuk of zo maar als het eerdaags niet meer leverbaar is dan is het ook zowat. dank en groet, Michael W Beste A90, JA, die kun het beste gewoon bij Sony zelf bestellen. kan nooit kwaad er eentje spare te hebben. Zeker niet met zo'n mooiie machine, die je eigenlijk je leven nooit meer weg wilt doen! Groeten, Bas Ik zou dat zeker doen wanneer je tevreden bent met je speler. Zelf heb ik een cdp557 en helaas daar is geen laser meer voor te krijgen (KSS190A) Nu maar hopen dat deze het nog jaren vol houdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 augustus 2005 Author Report Share Posted 29 augustus 2005 Er zijn op dit moment meerdere gemodificeerd cd-spelers te koop. Onder andere een cdp Xa 50 es met black gates in de voeding + op andere essentiele plekken + loodbitumen. Er is ook een 779 met Swoboda modificatie (en met drie jaar oude laser). Het prijsverschil is maar 250 euro (779 is duurder, rond de 1.000 euro). Hebben jullie enig idee wat de beste optie is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 29 augustus 2005 Report Share Posted 29 augustus 2005 Hallo Bas, wat zou jij zoal veranderen aan de Sony scd777es? Laat me eens wat weten. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 29 augustus 2005 Report Share Posted 29 augustus 2005 Hallo Bas, wat zou jij zoal veranderen aan de Sony scd777es? Laat me eens wat weten. Andre Beste Andre, Ik loop een beetje achter met de mail sorry. Morgen heb je reply! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 augustus 2005 Author Report Share Posted 29 augustus 2005 Er zijn op dit moment meerdere gemodificeerd cd-spelers te koop. Onder andere een cdp Xa 50 es met black gates in de voeding + op andere essentiele plekken + loodbitumen. Er is ook een 779 met Swoboda modificatie (en met drie jaar oude laser). Het prijsverschil is maar 250 euro (779 is duurder, rond de 1.000 euro). Hebben jullie enig idee wat de beste optie is? Heeft iemand hier een advies voor? Ik moet namelijk snel beslissen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 29 augustus 2005 Report Share Posted 29 augustus 2005 Beste Tannoy, Ga voor de 779ES swoboda. Een dijk van een speler die spelers van vandag de dag nog het nakijken geven. Waanzinnige voeding en loopwerk. Ik denk dat de Swoboda mod hem naar eenzame hoogte doet stijgen!. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 29 augustus 2005 Author Report Share Posted 29 augustus 2005 Beste Tannoy, Ga voor de 779ES swoboda. Een dijk van een speler die spelers van vandag de dag nog het nakijken geven. Waanzinnige voeding en loopwerk. Ik denk dat de Swoboda mod hem naar eenzame hoogte doet stijgen!. Groeten, Bas Heel erg bedankt Sebastiaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioresearch Posted 29 augustus 2005 Report Share Posted 29 augustus 2005 beste tanoy ga voor de 779 heb zelf de 777 swoboda + 2 mod. dijk van een speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 9 september 2005 Author Report Share Posted 9 september 2005 Ik heb de cdp 779es Swoboda 2 vandaag opgehaald! Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn met mijn huidige standaard cdp x777es. Echt top, hij ziet er gloednieuw uit en de laser in het apparaat is slechts 3 jaar oud (preventief vervangen). Bovendien heb ik er nog een reservelaser bij gekregen. Zo kan ik er weer een tijdje tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 10 september 2005 Report Share Posted 10 september 2005 Ik heb de cdp 779es Swoboda 2 vandaag opgehaald! Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn met mijn huidige standaard cdp x777es. Echt top, hij ziet er gloednieuw uit en de laser in het apparaat is slechts 3 jaar oud (preventief vervangen). Bovendien heb ik er nog een reservelaser bij gekregen. Zo kan ik er weer een tijdje tegen. TannoJ Graag je bevindingen, je aanvoelen in verband met deze aanwinst. Ik heb nu ongeveer een maand geleden een CDP-XA5-ES en die bevalt me ongelofelijk goed. Hoe meer CD's ik onder de puck leg, hoemeer ik me realiseer wat ik al die jaren gemist heb. Het ding is niet gemodificeerd. Bas zou 'm eens graag 'onderzoeken' om te zien waar hij naast een nieuwe clock en clockvoeding nog verder te verbeteren is. Probleem: Dan moet ik hem afstaan voor 'onderzoek' en Bas heeft het druk.... Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 11 september 2005 Author Report Share Posted 11 september 2005 Hoi, Beste Bas.Hoe staat het met de voorraad kss 281a [884821011] lasers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts