Jump to content

(Draaitafel)rekjes

carl
 Share

Recommended Posts

Ik zat eens op internet te zoeken naar een wandrekje (op de muur) voor een draaitafel. Eigenlijk zou het mooiste zijn iets van een combinatie van een wandrekje en een gewoon rekje.

Ik zoek eigenlijk iets wat super simpel is - schoonheid vanuit functionaliteit. Dus geen "prachtig" meubel. Target heeft bv een mooie wandrekje maar niet meer dat oerdegelijke rekje.

Hebben jullie suggesties?

Carl

Hoi Carl, deze van Mana t.w. het Mana Wall Rack is wel een hele mooie.

manarefshelf.jpg

Maar ook de volgende van Apollo, die toch wel heel veel lijkt op mijn Target rack. De oudere uitvoering dus.

Apollo.jpg

Frank. :rolleyes:

Helaas alles 50 cm breed en ik heb 60 cm nodig (extra brede componenten). Wel duur die Engelsen

Misschien denk ik te simpel, maar... is 't geen optie om zelf een draaitafel-rek voor aan de muur te maken ? :unsure:

Je koopt 2 van dit soort plank-houders:

36532_PE127707_S3.jpg

Dan...e.v.t kleine spikes/kegels er op, en daarop een plaat MDF, in de door jou gewenste maat, en....voila, voor de prijs van 1 nieuwe CD of LP ben je klaar. :rolleyes:

Hoi Carl!

Zelf droom ik wel eens van een tafeltje van ca. 8 cm graniet. Helaas heb ik niet de ruimte, maar wat betreft looks... B)

En je kunt het schap in de Target muurbeugel uiteraard ook vervangen door Graniet. Mijn idee is om in mijn rack de standaard bijgeleverde plank te vervangen door iets van Tropisch hardhout van een cm of 5