berend Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 jakkes wat lelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 studio de schop Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 http://www.vanhauwaert.com/ Belgische speakerbouwer van vlak bij de grens mag dat ook? Sorry ken geen foto's plakken RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 That's right, we didn't tell you yet, but Van Hauwaert has already made over 400 classical recordings in various concert halls, churches, cathedrals, and other locations in Belgium and abroad. He uses a new, natural recording technique with just two microphones which has already resulted in a number of CD's, and which, combined with his great speakers, will put you dead in the middle of the recording location. Heb ik een opname van gehoord in zijn "zaak": een opname van een Russisch koor in de Carolus Borromeuskerk te Antwerpen! Je kon Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 ach ja ik heb weer lood in mijn schaakstukken maar dan waaien ze nie zo gauw van het bord..... stenton heette die dinge glakte duren meuk maar ja stenton is ook weer een naald toch soms gebruik ik mijn eigen stukkie in de competitie altijd weer een pschygologies voordeel die zware dinge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Kharma..! Waarom zie je deze nooit bij een dealer staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Kharma..! Waarom zie je deze nooit bij een dealer staan? Die denkt vast dat het Link to comment Share on other sites More sharing options...
renejdevries Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Neerlands vakmanschap P.S. Zelf zeer tevreden met mijn MC-Systems M3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Mooi gedaan alleen de woofer had ie wel wat beter mogen frezen dat is zonde. Die kop ziet er mooi uit iig Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 http://www.vanhauwaert.com/ Belgische speakerbouwer van vlak bij de grens mag dat ook? Sorry ken geen foto's plakken RastaPhil hou op man Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 zit een hoop liefde in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Dat is echt iets voor tannoy liefhebbers Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 26 augustus 2005 Report Share Posted 26 augustus 2005 nou een tiental jaren geleden zagen zijn ontwerpen er helemaal anders uit: nl alle spkrs in Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 27 augustus 2005 Author Report Share Posted 27 augustus 2005 Gergoet, Volgens mij hoort st. Joris er ook bij. Het schijnt overigens dat inderdaad(!) Acoustical vroeger Acoustical speakers verkocht en B&O apparatuur. Acoustical importeert nu Onkyo en B&O vanuit Hilversum. Ik zal nog wat verer spitten. Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 augustus 2005 Report Share Posted 27 augustus 2005 Dat is echt iets voor tannoy liefhebbers in de revolution 2, 3 zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 27 augustus 2005 Author Report Share Posted 27 augustus 2005 Gegroet, Overigens, in de Van Medevoorst speakers (zaten) vaak goede Philips units. Vaak met verteerbare foamranden. In B&O zat ook vaak Philips, ik dacht dat Hepta deze units ook gebruikt heeft. In duurdere versterkers zitten ook Philips elco's. Valt mij op dat er enorm veel mooi spul is uit Nederland . Wat ik op dit moment de topper vind, zijn de Dynamic Solutions speakers. Met Scan speak Revelator units. Lijkt wel of de snelheid van een gesloten systeem gecombineerd is met het diepe gedetailleerde transmissionline laag . Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puggie 106 Posted 12 september 2005 Report Share Posted 12 september 2005 Millon zoals eerder genoemt van Frits Straatsma is een erg mooie speaker, eigenlijk raar dat bijna niemand dat merk kent, ik speel er zelf ook mee en zijn echte aanraders Tis een 3 weg systeem met een Fiva dome hoog unit een Focal kevlar conus voor het midden en 2 units van Fiva voor het laag hoog: 5 kHz tot 27 kHz midden: 500 Hz tot 5 kHz laag: 20 Hz tot 500 Hz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 september 2005 Report Share Posted 12 september 2005 Dat is echt iets voor tannoy liefhebbers in de revolution 2, 3 zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 13 september 2005 Author Report Share Posted 13 september 2005 Millon zoals eerder genoemt van Frits Straatsma is een erg mooie speaker, eigenlijk raar dat bijna niemand dat merk kent, ik speel er zelf ook mee en zijn echte aanraders Tis een 3 weg systeem met een Fiva dome hoog unit een Focal kevlar conus voor het midden en 2 units van Fiva voor het laag hoog: 5 kHz tot 27 kHz midden: 500 Hz tot 5 kHz laag: 20 Hz tot 500 Hz Gegroet, Ik ken ze wel. Ik heb ze eens bij iemand gezien met de mooie Dynaudio Esotar tweeter. Waren beiden volledig gesloopt voor de kinderen . Vreselijk! Ik vraag mij alleen af of de Millon speakers ook met Dynaudio woofers gemaakt zijn met verteerbare foam ophangranden. Dynaudio ('Danisch don't lie'), heeft vaak bijzondere maten, die alleen met speciaal gemaakte randen (die dan wel uitstekend voldoen) gereviseerd kunnen worden . Zijn het nu allemaal basreflexen of gesloten systemen? Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puggie 106 Posted 14 september 2005 Report Share Posted 14 september 2005 Millon zoals eerder genoemt van Frits Straatsma is een erg mooie speaker, eigenlijk raar dat bijna niemand dat merk kent, ik speel er zelf ook mee en zijn echte aanraders Tis een 3 weg systeem met een Fiva dome hoog unit een Focal kevlar conus voor het midden en 2 units van Fiva voor het laag hoog: 5 kHz tot 27 kHz midden: 500 Hz tot 5 kHz laag: 20 Hz tot 500 Hz Gegroet, Ik ken ze wel. Ik heb ze eens bij iemand gezien met de mooie Dynaudio Esotar tweeter. Waren beiden volledig gesloopt voor de kinderen . Vreselijk! Ik vraag mij alleen af of de Millon speakers ook met Dynaudio woofers gemaakt zijn met verteerbare foam ophangranden. Dynaudio ('Danisch don't lie'), heeft vaak bijzondere maten, die alleen met speciaal gemaakte randen (die dan wel uitstekend voldoen) gereviseerd kunnen worden . Zijn het nu allemaal basreflexen of gesloten systemen? Groeten, Fred Hey, Ik weet niet of ze ooit met Dynaudio woofers zijn geleverd En het is een basreflex systeem alle modellen van millon zijn dat dacht ik, ik vindt het alleen beter klinken dan normaal ik heb ook nog de B&W nautilus 803 gehad, maar dit speeld ff wat beter in het laag veel gecontroleerder en een stukje dieper met de nadruk op diep ongeloofelijk uit zo'n relatief kleine kast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabina Posted 26 september 2005 Report Share Posted 26 september 2005 Bang&Olufsen Nederland bestaat niet meer en is nu in Deense handen (fabriek)dus bestaat Acoustical volgens mij ook niet meer ,Onkyo is naar een andere importeur overgegaan. Zelf ben ik in het bezit van van Medevoort luidsprekers en wel de elektrostaten ee150 plus een set dd 8.5 luidsprekers, en de benodigde van Medevoort apparatuur om deze boxen aan te sturen ,ik moet zeggen dat deze nederlandese producten mij zeer goed bevallen ,ik ben een aantal keren in de fabriek van van Medevoort geweest en ik moet zeggen dat men daar de producten met de grootste zorg nog met de hand in elkaar zet,een echte aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 26 september 2005 Author Report Share Posted 26 september 2005 Bang&Olufsen Nederland bestaat niet meer en is nu in Deense handen (fabriek)dus bestaat Acoustical volgens mij ook niet meer ,Onkyo is naar een andere importeur overgegaan. Zelf ben ik in het bezit van van Medevoort luidsprekers en wel de elektrostaten ee150 plus een set dd 8.5 luidsprekers, en de benodigde van Medevoort apparatuur om deze boxen aan te sturen ,ik moet zeggen dat deze nederlandese producten mij zeer goed bevallen ,ik ben een aantal keren in de fabriek van van Medevoort geweest en ik moet zeggen dat men daar de producten met de grootste zorg nog met de hand in elkaar zet,een echte aanrader. Gegroet, Ik sta op het punt een MA-220 versterker te kopen van een vriend van mij. De hoge dempingfactor kan op een kleine monitor slecht uitpakken, maar transmissionlines, luidsprekers met passieve straler draaien er goed bij. Een stel 12 inch Tannoys wilden op mijn P-270 van Musical Fidelity niet spelen, met de Van Medevoort ging de zon weer schijnen . Ik denk dat wat versterkering onder de Nederlandse producten ik nu voor Van Medevoort zou kiezen. Ik zou er een stel Dynamic Solutions Master 1 bij willen hebben (laat ik dan ook gelijk maar een mooie luisterruimte bouwen). Voordeel van een Nederlands product vind ik, dat (denk ik) de mensen met wie je spreekt meer know-how hebben van de techniek enz. (ze bouwen ze immers zelf). Verder kan ik soms z Link to comment Share on other sites More sharing options...
budina Posted 26 september 2005 Report Share Posted 26 september 2005 hi guys ben nieuw hier maar ik lees dat er toch nog mensen zijn die van medevoort setjes hebben. Ben zelf ook in het bezit van de vanmedevoort o.a cd222 ca220 pa220 en de ed6.5 hibride electrostaat speakers alles is ook verbonden met de van medevoort bekabeling als platenspeler heb ik de thorens TD 160 MKII met sme arm type III moet upgedate worden met een goed element (gekocht in 1983 bij aring hifi ) en werkt nog steeds Denk aan audio selectief een bezoekje te brengen ben zeer tevreden over de van medevoort set zou toch iets meer willen weten over de luidspreker kabel of het toch iets verbeterd kan worden toch.eventueel ook de interlinks suggesties??? ga binnekort naar de fabriek van aad en roland (medevoort) met de hele set voor een update is al 10 jaar oud de set Buddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 1 oktober 2005 Author Report Share Posted 1 oktober 2005 Gegroet, Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 oktober 2005 Report Share Posted 2 oktober 2005 Gegroet, Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts