bosyka Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Hoi. Er wordt op marktplaats een set B&W DM320 aangeboden heeft iemand ervaring met deze luidsprekers. Ik ben in het bezit van een H.K 3270 RDS receiver. Zou deze combinatie wat zijn. alvast bedankt voor de info. gr. Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 27 augustus 2005 Report Share Posted 27 augustus 2005 Als je de kans hebt gewoon gaan luisteren, gewoon even bellen met de verkoper. Let ook even op alle units goed zijn. de randen zijn van rubber dus geen probleem. De tweeters zijn niet meer te krijgen dus moeten wel goed zijn, maar dat hoor je zo. Ik heb zelf de DM220 en ben er tevreden over. Zijn zelfs met met 15 watt buizen makkelijk aan te sturen. De bas kan soms wat ongecontroleerd zijn, maar dat kan ook aan de versterker liggen. Succes met je zoektocht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Posted 27 augustus 2005 Report Share Posted 27 augustus 2005 Cool, ik heb inmiddels de B&W 703 staan in de huiskamer maar ik kon echt geen afscheid nemen van de DM220. Mijn vrouw vindt de DM220 lelijk om te zien anders had ik geen nieuwe gedaan. De DM220 staat nu op de kamer van mijn zoon. Geweldige speakers. De DM320 is technisch gelijk aan de DM220 maar heeft een grotere klankkast. Technisch zijn ze onverwoestbaar. Geen speakers van rubber of andere troep, nee ook toen al (ehh 25 jaar terug??) waren ze van kevlar. Aanrader! Gerrit Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 28 augustus 2005 Report Share Posted 28 augustus 2005 Cool, ik heb inmiddels de B&W 703 staan in de huiskamer maar ik kon echt geen afscheid nemen van de DM220. Mijn vrouw vindt de DM220 lelijk om te zien anders had ik geen nieuwe gedaan. De DM220 staat nu op de kamer van mijn zoon. Geweldige speakers. De DM320 is technisch gelijk aan de DM220 maar heeft een grotere klankkast. Technisch zijn ze onverwoestbaar. Geen speakers van rubber of andere troep, nee ook toen al (ehh 25 jaar terug??) waren ze van kevlar. Aanrader! Gerrit Hoooww niet met de 220 volgens mij dan praat je over dm6,802s80,801s80 enz die kevlarunits hadden idd 25jr geleden die van mij was precies in september 25jr geworden mijn EX 802 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosyka Posted 29 augustus 2005 Author Report Share Posted 29 augustus 2005 Hoi. Bedankt voor de tips zal er op letten. gr. Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 31 augustus 2005 Report Share Posted 31 augustus 2005 Hoi, ken de dm320 wel. Het is een leuke speaker voor het geld, ik praat over de toenmalige nieuwprijs. het is geen super strak geluid. Hij stamt uit de tijd dat men de techniek van B&W de "wapper em flapper" techniek noemde. Dus niet strak, wel lekker muzikaal en warm. Weet niet wat ie moet kosten. Op een Harman Kardon moet dat wel lukken. Groet Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts