JazzLuva Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Yo, Ik check net mn mail om te ontdekken dat ik een zgn. nieuwsbrief van senseofmusic.nl heb ontvangen (het kreng is maar liefst 2MB groot!). Aangezien ik me daar niet voor heb opgegeven, noch die hele site ken, vraag ik me af of meerdere mensen op dit forum deze hebben ontvangen (op het mailadress waar ik hear op geregged sta en ook op het HTforum). Ik ben hier dus eigenlijk helemaal niet van gediend en classificeer dit ook gewoon als ordinaire spam. Met die lui van senseofmusic.nl zal ik dus never zaken doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Yo, Ik check net mn mail om te ontdekken dat ik een zgn. nieuwsbrief van senseofmusic.nl heb ontvangen (het kreng is maar liefst 2MB groot!). Aangezien ik me daar niet voor heb opgegeven, noch die hele site ken, vraag ik me af of meerdere mensen op dit forum deze hebben ontvangen (op het mailadress waar ik hear op geregged sta en ook op het HTforum). Ik ben hier dus eigenlijk helemaal niet van gediend en classificeer dit ook gewoon als ordinaire spam. Met die lui van senseofmusic.nl zal ik dus never zaken doen Kom gaan we er op af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Ik heb die nieuwsbrief ook gehad. Ik heb eens een mailtje gestuurd voor info over een draaitafel. En dan kom je blijkbaar op een mailinglist. Ik vind dat niet zo erg. Ik zou zelfs willen dat meer zaken me van demo en ingeruilde apparatuur op de hoogte zouden houden. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Ik heb er AHP-zekeringen besteld. Dus vind het wel logisch dat ze er van profiteren om de nieuwsbrief te versturen. Het opzeggen gaat wel makkelijk, ik wacht daar nog wel even mee. Ben toch wel een beetje nieuwsgierig, totdat het niets lijkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 24 augustus 2005 Author Report Share Posted 24 augustus 2005 Ik heb nog nooit contact met ze gehad dus weet niet hoe ze aan mn mailadres komen. Het lijkt me dus dat ze een database van een forum hiervoor ge(mis)bruiken,anders zou ik het niet weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Dat zou kunnen. Er worden wel meer bestanden verkocht waar jou telefoonnummer adres of mailadres inzitten. Zonder dat je het weet! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 zit er ook niet zo mee, maar ze zouden wel erop kunnen wijzen dat als je het niet waardeert je je kan afmelden. kreeg m ook dus. ze zitten voor mij ook lekker dichtbij, en occaissons vind ik ook wel interessant. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Hoi Jazzluva, Maak je niet zo druk!! Als je er geen behoeft aan hebt, geef je aan dat je geen mail meer wenst te ontvangen. Het gaat tenslotte over een simpele nieuwsbrief. Gr. Tony P.S. Ik heb trouwens ook de nieuwsbrief gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Sense of Music is een eenmanszaak. De eigenaar Ronald S. doet het als hobby erbij, naast zijn baan in de IT bij een groot bedrijf. Hij heeft ooit van mij via dit forum een Meridian 508 CD-speler gekocht, die daarna weer heel snel via ditzelfde medium te koop stond. Geef hem een kans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts