final Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 MENSEN!!!!!!!! op marktplaat stond net een REL STENTOR TE KOOP!!!!!! stond bieden vanaf 100 euro! bel ik de man is ie net verkocht voor 200 euro! de woofer was van mensen die gingen verhuizen en die hadden hem aan die man gegeven. en die heeft er geen verstand van. ik kan wel janken heb hem net gebeld, en gezegd dat ik hem zelfs 800 had gegeven. 200 euro!!!!!!!!! hier ben ik een week ziek van Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Je bent er zo ziek van dat je topic maar 2 keer hebt geplaatst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 zeg maar n Link to comment Share on other sites More sharing options...
final Posted 24 augustus 2005 Author Report Share Posted 24 augustus 2005 Je bent er zo ziek van dat je topic maar 2 keer hebt geplaatst? kan je nagaan denk dat iedereen die sub verslaafd is hiervan zou balen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 MENSEN!!!!!!!! op marktplaat stond net een REL STENTOR TE KOOP!!!!!! stond bieden vanaf 100 euro! bel ik de man is ie net verkocht voor 200 euro! de woofer was van mensen die gingen verhuizen en die hadden hem aan die man gegeven. en die heeft er geen verstand van. ik kan wel janken heb hem net gebeld, en gezegd dat ik hem zelfs 800 had gegeven. 200 euro!!!!!!!!! hier ben ik een week ziek van Maar iemand anders heel gelukkig. Kan je daar mee leven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
final Posted 24 augustus 2005 Author Report Share Posted 24 augustus 2005 MENSEN!!!!!!!! op marktplaat stond net een REL STENTOR TE KOOP!!!!!! stond bieden vanaf 100 euro! bel ik de man is ie net verkocht voor 200 euro! de woofer was van mensen die gingen verhuizen en die hadden hem aan die man gegeven. en die heeft er geen verstand van. ik kan wel janken heb hem net gebeld, en gezegd dat ik hem zelfs 800 had gegeven. 200 euro!!!!!!!!! hier ben ik een week ziek van Maar iemand anders heel gelukkig. Kan je daar mee leven? ja tuurlijk wel alleen die jongen wilde hem voor onderdelen of door verkopen!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 MENSEN!!!!!!!! op marktplaat stond net een REL STENTOR TE KOOP!!!!!! stond bieden vanaf 100 euro! bel ik de man is ie net verkocht voor 200 euro! de woofer was van mensen die gingen verhuizen en die hadden hem aan die man gegeven. en die heeft er geen verstand van. ik kan wel janken heb hem net gebeld, en gezegd dat ik hem zelfs 800 had gegeven. 200 euro!!!!!!!!! hier ben ik een week ziek van Maar iemand anders heel gelukkig. Kan je daar mee leven? ja tuurlijk wel alleen die jongen wilde hem voor onderdelen of door verkopen!!!!!!! Kan je toch heel gelukkig mee zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 alleen die jongen wilde hem voor onderdelen of door verkopen!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 Ik geloof er dus ook geen barst van een stenor voor dat geld kanniet bestaat niet onmogelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Misschien is dit dan nog iets voor je, als alternatief.????? Moet je alleen geen weken meer wachten Check hun site voor meer modellen. http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classified...query=retrieval Ik vraag me trouwens af waar ze de bewering dat een sub met houtfineer "echt beter klinkt" vandaan halen. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 klinkt beter als je het op een verjaardag verteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 MENSEN!!!!!!!! op marktplaat stond net een REL STENTOR TE KOOP!!!!!! stond bieden vanaf 100 euro! bel ik de man is ie net verkocht voor 200 euro! de woofer was van mensen die gingen verhuizen en die hadden hem aan die man gegeven. en die heeft er geen verstand van. ik kan wel janken heb hem net gebeld, en gezegd dat ik hem zelfs 800 had gegeven. 200 euro!!!!!!!!! hier ben ik een week ziek van Ik weet wie hem heeft staan! het is dus waar Forumlid stadium 3 is de gelukkige eigenaar van deze sub heeft hem weer verkocht btw met winst Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 1 september 2005 Report Share Posted 1 september 2005 ik heb die WOOFER uit de Rel Stentor?Storm gekocht denk ik werd 100 euro voor gevraagt, gaat om een Volt B250.9 woofer die ook in de Rel Storm II/III wordt gebruikt en dus niet om een complete woofer ga hiermee icm met een Thomessen proteus sw 1.4 sub amp een mooie subwoofer bouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts