Jump to content

Kabel

Jaapiekrekel
 Share

Recommended Posts

kun je nagaan dat ik een klok om heb van d,g, en kleding van boss draag.

luchtjes van cartier, en chanel, dus die vlieger gaat niet op. ;)

er is trouwens niets mis met goedkopere kleding mensen. :D

maar doe gerust wat je wilt elite of niet :D , maar houd deze discussie op peil. :rolleyes:

BOSS is Monster, dat is nu precies wat ik bedoel. Chanel luchtjes kan iedereen zich veroorloven Chanel kleding niet. Met Cartier gaat het pas tellen bij horloges, niet bij DA aanbiedingen.

dit is een vette interpretatie ;) , ooit wel eens aan een management cursus gedacht als verkopertje. ;)

er start er straks weer

kun je nagaan dat ik een klok om heb van d,g, en kleding van boss draag.

luchtjes van cartier, en chanel, dus die vlieger gaat niet op. ;)

er is trouwens niets mis met goedkopere kleding mensen. :D

maar doe gerust wat je wilt elite of niet :D , maar houd deze discussie op peil. :rolleyes:

BOSS is Monster, dat is nu precies wat ik bedoel. Chanel luchtjes kan iedereen zich veroorloven Chanel kleding niet. Met Cartier gaat het pas tellen bij horloges, niet bij DA aanbiedingen.

dit is een vette interpretatie ;) , ooit wel eens aan een management cursus gedacht als verkopertje. ;)

er start er straks weer

Hai Rien,

Dat verhaal van EQ en IQ is in de mode. Jammer dat het met name gebruikt wordt door mensen wiens EQ nog al te wensen over laat (bedoel ik jou niet mee). Is dat ook jouw ervaring?

Carl

Hai Rien,

Dat verhaal van EQ en IQ is in de mode. Jammer dat het met name gebruikt wordt door mensen wiens EQ nog al te wensen over laat (bedoel ik jou niet mee). Is dat ook jouw ervaring?

Carl

Een heel hoog IQ gaat vaak niet gepaard met een hoog EQ. IK ken een paar zeer intelligente mensen die totaal niet met andere mensen kunnen omgaan, maar dat zelf niet in de gaten hebben. Sociale vaardigheden kun je deels aanleren, maar volgens mij zit het ook een beetje in de genen

instapmodel. man 390 euro is toch echt wel veel voor een kabel. gelukkig heb ik een siltech new york in de uitverkoop voor 100 euro kunnen kopen, maar dat vond ik al prijzig. maar siltech is inderdaad erg goed.

robin

Hoi Robin,

Met instapper bedoelde ik dat de SQ 28, de instapper is van de classic lijn.

Zelf heb ik een interlink van 1 meter nodig, de Siltech kost dan 450 euro en bij Harmonic Technology zit je voor dat geld een paar treden hoger in hun productrange.

Hopelijk is het zo duidelijker wat ik bedoelde met "instapper"

Groet,

JKr

instapmodel. man 390 euro is toch echt wel veel voor een kabel. gelukkig heb ik een siltech new york in de uitverkoop voor 100 euro kunnen kopen, maar dat vond ik al prijzig. maar siltech is inderdaad erg goed.

robin

Hoi Robin,

Met instapper bedoelde ik dat de SQ 28, de instapper is van de classic lijn.

Zelf heb ik een interlink van 1 meter nodig, de Siltech kost dan 450 euro en bij Harmonic Technology zit je voor dat geld een paar treden hoger in hun productrange.

Hopelijk is het zo duidelijker wat ik bedoelde met "instapper"

Groet,

JKr

@ japiekrekel,

Ik ben de laatste jaren veel met bekabeling bezig geweest en ook ik heb Siltech en HT en nog meer andere merken hier thuis gehad op de set.

Stuk voor stuk mooie en goeie kabels die Siltech en HT. :o

Mooie plaatsing en soundstage,luchtig,strak en nog meer van dat soort kreten of superlatieven. ;) Toch heb ik beidde kabels niet gekocht,daar ik via een recensie in een bekend audioblad van 2004 las over Twisted Pair Design, de TPD Ascent serie.Betaalbaar en een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. :P

Ik adviseer je om ook eens naar deze kabels te gaan luisteren.Je weet niet wat je hoort,zo goed. In vergelijking met HT scheelt het niet veel,weliswaar gaat HT een heel klein stukje verder in alles,maar om daar nou het prijsverschil tussen TPD en HT neer te leggen dat ging mij te ver. :blink:

test TPD

importeur TPD

Met groet, :D

Hey Audiofreak,

Wow dat was weer eens even een stukje leesvoer, maar zeer zeker de moeite waard om deze ook eens te beluisteren.

Net als mij heb je toch wel een warm klinkende set, wellicht dat een kabel van TPD ook voor mij een optie zal zijn.

Er zijn 2 productlijnen die ruimschoots binnen het gestelde budget vallen, de reference vind ik wat aan de prijzige kant. Al kan ik niet beoordelen of hij het wel of niet waard is.

Nogmaals bedankt voor de tip.

Groet,

JKR

Beste Japiekreekel,

Maar wel lekker leesvoer,als ik dat zo mag zeggen. :P

Je zal wel begrepen hebben dat ik dus inmiddels de Ascent serie heb aangeschaft,zowel de interconnect als de speakerkabel.

Ik wacht nu op mijn 2e speakerkabelset (Ascent) zodat ik (weer) kan bi-wireren.

T.z.t zal ik hier op het forum er ook een luisterverslag van schrijven over de Ascent serie.

Overigens ben jij ook van harte welkom om eens hier te luisteren naar deze kabels en natuurlijk mijn set.

Met een luisterijke groet,

:D

Het was inderdaad lekker leesvoer, zulke recencies/ bevindingen houden me hongerig :)

Echt haast maak ik niet met een aanschaf inmiddels ben ik wat aan het schuiven geweest in me rack. De Siltech is dus weer aangesloten en die bevat me toch nog steeds erg goed.

Eind dit jaar of begin volgend jaar ga ik in de running voor een phono amp, dus dat is dan mooi te combineren met een extra interlink.

Ideaal is dan dat ik een vergelijk kan maken met 2 bronnen.

Groet,

JKr