rik Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 Wie heeft er adressen van Audio-winkels die een interessant aanbod aan tweede hands apparatuur hebben staan tegen redelijke prijzen, Waaronder ook High end produkten zoals Avalon,Wilson,levinson,krell,pass,cello,etc.....etc... Ik ken er enkele, o.a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 Hallo Rick, Check this out: www.springair.de Dit is 'n Duitse site waar je voornamelijk 2e hands HiFi kunt bestellen. (veel produkten zijn voorzien van duidelijk foto) Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rik Posted 30 mei 2001 Author Report Share Posted 30 mei 2001 Had ik al, maar toch bedankt. groeten,Rik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bkamph Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Op de volgende sites is veel tweedehandsapparatuur te vinden, van zowel particulieren als handelaren: www.audio-markt.de www.highendmarkt.de Overigens staan op de Hear.nl site ook veel tweedehands aanbiedingen bij de winkels. Groeten, Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 5 juni 2001 Report Share Posted 5 juni 2001 Ik ben bij springair binnen geweest; rekken vol met mooie tweedehands apparatuur, dat is van www.springair.de kijk ook eens binnen bij de firma RUAD in amsterdam ook leuke apparatuur. Natuurlijk studio 107 wat je zelf al noemde, maar ik vertrouw ze niet, een kennis van mij heeft er al eens z'n neus gestoten, en bij inruilen geven ze veel te weinig! Bij www.audiovision-shop.de ben ik ook geweest. daar vind je ook goede apparatuur en betaalbaar! succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 juni 2001 Report Share Posted 5 juni 2001 Ik vraag me af waarom al die sites wel in Duitsland te vinden zijn en niet in Nederland. Er van uitgaan de dat de Nederlanders toch altijd een beetje "cheap" zijn, zou het toch zo moeten zijn dat er meer van die sites in Nederland moesten zijn. De 2de hands markt in Nederland is erg klein naar het schijnt, zie ook het aantal advertenties in de diverse bladen. De Duitse bladen daarintegen lopen bijna over van 2de hands spul. Hoe is dat nou mogelijk? Greetz, Sodejuu P.S.: Nog een duitse site: www.stereo-premium-partner.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 7 juni 2001 Report Share Posted 7 juni 2001 hoi sodejuu, weet je waarom? omdat duitsers rijker zijn en ook omdat er vele miljoenen duitsers meer op deze aarde rondlopen als nederlanders LOL :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 juni 2001 Report Share Posted 7 juni 2001 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 7 juni 2001 Report Share Posted 7 juni 2001 Geweldig gevoel voor humor zeg, in tijden niet meer zo gelachen, NOT!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 juni 2001 Report Share Posted 7 juni 2001 Sorry Enno als je je aangevallen voelt. Dat is niet mijn bedoeling, maar ik stel een vraag en krijg er een vreemd antwoord op. Mag ik dan ook een rare opmerking terugplaatsen of gaat dit weer te ver. Als dat zo is spijt het me, maar je tolerantiedrempel is dan wel zeer laag. Nogmaals sorry, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crisis Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 www.audiovideo.2dehands.nl www.marktplaats.nl www.ibazar.nl www.spott.nl www.hifi.nl www.viavia.nl www.vergelijk.nl !!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flakes Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 Is je tolerantiedremplel dan niet hoog??? Anyway Marken en guldens bestaan aan het eind van deses jaar niet meer. Nu nog hopen dat de prijzen ook gelijk getrokken worden (omlaag welteverstaan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 juni 2001 Report Share Posted 14 juni 2001 Yo Flakes, Hoezo mijn tolerantiedrempel is niet hoog ??? Verklaar u nader. Dat we volgend jaar allemaal met Euro's kunnen betalen is een geweldige uitkomst. ik woon zeer dicht aan de Duitse en Belgische grens. En de prijzen gaan ook veranderen, alleen of ze omlaag gaan? Als je kunt rekenen, kun je daar beter niet op rekenen. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts