Jump to content

ANDRE IS TE DRUK.

jopie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Ik niet :rolleyes:

heb je ook een X-box :P

ach de kids van mij wilde ook zo'n ding en ik heb nu eenmaal een zwak en dat weten ze, kan geen nee zeggen ..als ze iets leuk vinden ;):rolleyes:

Geplaatst door Henrie:

Zeer duidelijk. Maar om je hier nou druk om te maken...   ;)   :D

Klop dat wel?

Maak je je nou druk om iets of maak je je nou druk over iets. Of kan het allebei? Nou weet ik het ook niet meer bawling.gif

Goeienavond heren, Het spijt me dat ik een poosje niet online ben geweest, ik was namelijk nogal..... ;)

Wat een drukte...!

P.a. begrijp ik uit het op-de-vorige-pagina genoemde proza dat Andre eindelijk een setje minimalistische SET buizenversterkers heeft aangeschaft?

T zal toch niet.. Maar aan de andere kant, wat kan het anders zijn, grotere versterkers dan ie al had bestaan toch niet? :)

Gr,

N

Geplaatst door Nanning:

Goeienavond heren, Het spijt me dat ik een poosje niet online ben geweest, ik was namelijk nogal.....   ;)

Wat een drukte...!

P.a. begrijp ik uit het op-de-vorige-pagina genoemde proza dat Andre eindelijk een setje minimalistische SET buizenversterkers heeft aangeschaft?

T zal toch niet.. Maar aan de andere kant, wat kan het anders zijn, grotere versterkers dan ie al had bestaan toch niet?   :)

Gr,

N

Kijk HIER maar eens...