peterkarin Posted 28 augustus 2005 Report Share Posted 28 augustus 2005 Hoi, ik heb een vraag... Ik heb momenteel mijn tuner op de kabel aangesloten, maar ik zou eigenlijk ook een andere FM-antenne willen aansluiten. De tuner zelf laat maar 1 aansluiting toe maar bestaan er switchkes? Zo een toestel met 2 ingangen, 1 uitgang en een keuzeschakelaar? Met vriendelijke groeten Peter en Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 28 augustus 2005 Report Share Posted 28 augustus 2005 Volgens mij is een antenne nauwelijks te switchen, dit vanwege het hoogfrequente signaal, daat gaat overspraak geven in de schakelaar. Wellicht bestaan er goede afgeschermde switches. Een simpele switch zal zeker niet volstaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 28 augustus 2005 Report Share Posted 28 augustus 2005 Ja hoor, er zijn speciale coaxiale antenne switches te koop. Als je een goede hebt is de demping minder dan 1 db op 100 Mhz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts