iets Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 heeft er iemand ervaring met de magnat motion 22 speakers zijn ze een bietje fatsoenlijk voor die prijsklasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geen idee... maar voor €89,- per stuk (volgens www.magnat.nl) kan het nooit wat zijn lijkt me... ~ Nee, serieus, ik heb geen idee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
iets Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 het hoeven voor mij niet zo'n super speakers te zijn aan een paar simpele speakers waar toch een redelijk geluid uit komt heb ik genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door iets:het hoeven voor mij niet zo'n super speakers te zijn aan een paar simpele speakers waar toch een redelijk geluid uit komt heb ik genoeg Ik ken ze ook niet, maar al je het een beetje in perspectief ziet kunnen ook goedkope speakers heel aardig klinken. De Tannoy Mercury MX1 kost ook zo weinig en hoewel ik absoluut geen tannoy-fan ben, klinken die krengen voor hun prijs best aardig. Je mist natuurlijk de stage en de detaillering, maar het kan best muziek maken. Bovendien moet je zulke vragen eigenlijk niet op het forum vragen. Muziekervaring is van jezelf en hoe jij het vind klinken is pas belangrijk. Welke mening wij zijn toebedeeld doet er immers helemaal niet toe. Ga de speakers beluisteren en vel zelf je oordeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Wat jij wil... Maar ik zou zeggen (het standaard advies): ga ze eens ergens luisteren. Of beter nog: ga ze vergelijken met andere speakers in dezelfde prijsklasse. Om de prijs hoef je het denk ik niet te laten. Ben geen expert of zo, maar €89,- voor een speaker is niks, dus met die prijs zit het wel goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
iets Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 als jullie bijvoorbeeld zeggen das helemaal niks dan hoef ik niet te gaan luisteren want das een end weg als jullie zeggen dat het wel redelijke speakers zijn (voor die prijsklasse) dan ga ik wel luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Is er dan geen winkel in de buurt die Magnat in het pakket heeft? Als je informatie wil hebben kijk dan eens op de SITE van de nederlandse importeur. Waarschijnlijk kunnen zij je ook aan een dealeradres bij jouw in de buurt helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Mordaunt Short 902 zijn ook erg leuke speakertjes voor weinig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Ik zou ze toch gewoon gaan beluisteren. Ik ken dit model ook niet, maar ik weet dat sommige (zeer) betaalbare speakers ook erg goed kunnen klinken. En dan bedoel ik nog niet eens "voor dat geld". 1 van de meest indrukwekkende sets die ik ooit heb beluisterd, had als speakers de spotgoedkope Mission 760iSE's! (Hfl 500,- p.p.) Net als de B&W 302. Helaas wordt ie niet meer gemaakt en is nu vervangen door die foeilelijke 303,maar ook de B&W 302 klinkt ongelofelijk goed. (ook als ie 2x zo duur was) Kortom, gewoon proberen. PS: nog een aanrader, de goedkoopste Monitor-Audio speakers! (type weet ik zo effe niet) (ook ongeveer dezelfde prisjklasse als die Magnat's) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
iets Posted 24 augustus 2002 Author Report Share Posted 24 augustus 2002 ik was naar wezen luisteren maar daar hadden ze de motion 22 niet wel de 88 daar dus naar geluisters en gelijk gekocht echt een heel goed geluid voor die prijs en vooral het laag is goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts