bees Posted 30 augustus 2005 Report Share Posted 30 augustus 2005 link ik sta hier verder volledig buiten... maar ik kwam deze tegen op marktplaats, en wilde het toch met jullie delen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 30 augustus 2005 Report Share Posted 30 augustus 2005 Als je zoiets weg doet, ben je wat mij betreft niet goed bij je hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 30 augustus 2005 Report Share Posted 30 augustus 2005 Heb hem ff aan een vriend van me doorgestuurd (www.soundconservation.com) voor meer info. Lijkt er op dat het een standaard Edison wasrolspeler is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 30 augustus 2005 Report Share Posted 30 augustus 2005 Na enig overleg/ gesoufleer: Het is een dicteermachine voor gebruik in een kantooromgeving. Dit type dicteermachine is gemaakt tot in de jaren 50. Dit wegens de zeer goedkope opslagmedia (rollen waren goedkoop, er waren zelfs typen waar je een soort aluminiumfolie op de rol klemde). Dit exemplaar is niet denderend, waarschijnlijk uit deze laatste jaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 31 augustus 2005 Report Share Posted 31 augustus 2005 Na enig overleg/ gesoufleer: Het is een dicteermachine voor gebruik in een kantooromgeving. Dit type dicteermachine is gemaakt tot in de jaren 50. Dit wegens de zeer goedkope opslagmedia (rollen waren goedkoop, er waren zelfs typen waar je een soort aluminiumfolie op de rol klemde). Dit exemplaar is niet denderend, waarschijnlijk uit deze laatste jaren. Gegroet, Ik kan mij voorstellen dat een LUIDE stem wel nodig is om alles er goed op te zetten. Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 31 augustus 2005 Report Share Posted 31 augustus 2005 Tja, ben ik weer blij dat we nu leven en niet toen. Moet je weer naar de imker om was rollen te halen, hihihi. Apart is het wel, beetje een museum stuk. Hebben wil ik 'm niet. Leuk issie wel. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 september 2005 Author Report Share Posted 1 september 2005 Tja, ben ik weer blij dat we nu leven en niet toen. Moet je weer naar de imker om was rollen te halen, hihihi. Apart is het wel, beetje een museum stuk. Hebben wil ik 'm niet. Leuk issie wel. Andre ja zo dacht ik er ook over.... ...staat dat ding weer in mijn woonkamer stof te vangen net als veel andere hebbe dingetjes.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts