Jump to content

verzamelaars?

bees
 Share

Recommended Posts

link

ik sta hier verder volledig buiten...

maar ik kwam deze tegen op marktplaats,

en wilde het toch met jullie delen..

Na enig overleg/ gesoufleer:

Het is een dicteermachine voor gebruik in een kantooromgeving. Dit type dicteermachine is gemaakt tot in de jaren 50. Dit wegens de zeer goedkope opslagmedia (rollen waren goedkoop, er waren zelfs typen waar je een soort aluminiumfolie op de rol klemde). Dit exemplaar is niet denderend, waarschijnlijk uit deze laatste jaren.

Na enig overleg/ gesoufleer:

Het is een dicteermachine voor gebruik in een kantooromgeving. Dit type dicteermachine is gemaakt tot in de jaren 50. Dit wegens de zeer goedkope opslagmedia (rollen waren goedkoop, er waren zelfs typen waar je een soort aluminiumfolie op de rol klemde). Dit exemplaar is niet denderend, waarschijnlijk uit deze laatste jaren.

Gegroet,

Ik kan mij voorstellen dat een LUIDE stem wel nodig is om alles er goed op te zetten.

Groeten, Fred

Tja, ben ik weer blij dat we nu leven en niet toen. Moet je weer naar de imker om was rollen te halen, hihihi.

Apart is het wel, beetje een museum stuk. Hebben wil ik 'm niet. Leuk issie wel.

Andre

ja zo dacht ik er ook over....

...staat dat ding weer in mijn woonkamer stof te vangen net als veel andere hebbe dingetjes.... :D