Guest tripple Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 Ik heb deze discussie met interesse gevolgd. Mij rest echter 1 vraag: OK, PVC is uit en rubber is in, duidelijk. Maar praten jullie nu alleen over de kabel van de box terug naar de versterker of ook over het vervangen van de bestaande, reeds fabrieksmatig aangesloten, netspanningskabels? groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 Hoi, Je had je vraag beter onderaan bij het betreffende onderwerp kunnen stellen, zo valt hij niet goed op zeker met die titel :-) Ik denk ook dat niet iedereen het over hetzelfde heeft, zoveel mensen zoveel meningen. Mijn mening is dat zolang er garantie op een apparaat zit ik niet ga sleutelen aan het apparaat. Maar daarna zou ik wel eens voor apparaten met een vast niet afgeschermde net kabel deze kunnen vervangen door een Euro apparaataansluiting zodat ik ieder (afgeschermd) netsnoer aan kan sluiten. Deze euro aansluitcontacten zijn desgewenst verkrijgbaar met een netfilter, schakelaar (nah) en zekering (nah). Met netfilter ca. Hfl 35,- zonder ca. Hfl 7,- . Over netsnoeren is bij de betreffende onderwerpen al veel gezegd en daar moeten we het ook maar houden. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts