Wijx Posted 22 september 2005 Report Share Posted 22 september 2005 whaha ik zie het probleem. Wist niet eens dat er ook een aleph ono bestond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakmeel Posted 7 oktober 2005 Report Share Posted 7 oktober 2005 ... mmmh ja daar zitten wel een paar verschillen in ja.... :S Zoek ze maar.... Dit plaatje staat ook bij www.passdiy.com, samen met de rest van het verhaaltje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 28 oktober 2005 Author Report Share Posted 28 oktober 2005 goed.... ben dus druk aan het "sjoppen"geslagen.... mooi soldeer station van weller gekregen voor mijn verjaardag.. *blij* maar goed... inmiddels heb ik al voor 211 euro aan condensatoren/elco's in mijn winkelwagentje staan... maar goed... nu kom ik een beetje in de knoei.... 0.033uF is dat nou 33nF of ook wel 33000pF ben een beetje de kluts kwijt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 28 oktober 2005 Report Share Posted 28 oktober 2005 jups, 0,033uF is 33nF en 33000pF Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 29 oktober 2005 Author Report Share Posted 29 oktober 2005 jups, 0,033uF is 33nF en 33000pF dan heb ik dat alweer goed:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 19 november 2005 Author Report Share Posted 19 november 2005 goed, de weerstanden zijn binnen (vishay besteld bij de audio fabriek) transistoren meuk ook (besteld bij rt-audio) vandaag geld overgemaakt naar farnell voorde elko's en meer zulks.... langzaam maar zeker neemt het project vorm aan bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 28 november 2005 Author Report Share Posted 28 november 2005 linkje naar mijn project pagina Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 december 2005 Author Report Share Posted 1 december 2005 Verwarring al om, ik heb wellicht alle NPN Transitors en N-Channel JFET's verkeerd om gemonteerd. Helaas is mijn informatie nogal twee strijdig. Volgens http://www.datasheetcatalog.comzitten ze verkeerd om, volgens de symbooltjes op de tekening zitten ze goed en om de verwarring nog groter te maken is een tweetal alleen maar verkeerd om te monteren. En om de tweestrijd helemaal compleet te maken, zitten op de foto's van Bouke twee ogenschijnlijk identieke N-Channel JFET's, die volgens de tekening 180 graden gedraaid zouden moeten zitten, op dezelfde manier gemonteerd. HELP! edit 2-12-05... dankzij wikedpedia en een klein beetje gezondverstand heb ik inmiddels de juiste manier gevonden........ en weet nu dus ook waarom....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 21 januari 2006 Author Report Share Posted 21 januari 2006 HOERA! HIJ DOET HET!!! geen rook, naja een klein beetje uit de voeding ... was mijn eigen schuld.... maar die heeft deklap toch nog overleefd... alleen vooralsnog lijkt de gain vrij laag....... maar dat kan zijn omdat ik ehm op mijn oude voorversterker heb aangesloten:) ga het nu op mijn echte proberen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 januari 2006 Report Share Posted 21 januari 2006 Gefeliciteerd, mooi werk (op je site). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 22 januari 2006 Author Report Share Posted 22 januari 2006 HOERA! HIJ DOET HET!!! geen rook, naja een klein beetje uit de voeding ... was mijn eigen schuld.... maar die heeft deklap toch nog overleefd... alleen vooralsnog lijkt de gain vrij laag....... maar dat kan zijn omdat ik ehm op mijn oude voorversterker heb aangesloten:) ga het nu op mijn echte proberen... ahum.... ik dacht dus dat hij het deed... maar blijkbaar niet.... ik krijg pas iets te horen wanneer ik de volume knop volledig open draai.... *wheeeeeeh* maar ik heb goede moed.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 gecondoleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakmeel Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 Bas, dat met de relais is een simpel dingetje maar mn mailprogramma heeft de volgorde van je emails verknoeid denkik... doet ie ut nou wel of niet? Anders dacht ik dat ik maar een biertje ging proosten op je ono, maar anders moet ik m zo maar opdrinken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 22 januari 2006 Author Report Share Posted 22 januari 2006 Bas, dat met de relais is een simpel dingetje maar mn mailprogramma heeft de volgorde van je emails verknoeid denkik... doet ie ut nou wel of niet? Anders dacht ik dat ik maar een biertje ging proosten op je ono, maar anders moet ik m zo maar opdrinken.... Er mag gedronken worden! Blijkbaar zat er ergens (toch) iets niet helemaal fris... afijn dat is weggerookt.. *kuche* en nu doet ie het! Hoera! Hoera! Feestje! En hij klinkt te gek! Deze weke beginnen met een kastje bouwen ;-) *joepie* Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 22 januari 2006 Author Report Share Posted 22 januari 2006 btw, ik denk er toch over om wat koelribben aan die fets te maken... staat nu zoiets als irf9610 in mijn vinger gebrand............. *auw* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 24 januari 2006 Report Share Posted 24 januari 2006 ja die moet je altijd koelen. Gewoon simpele koelprofieltjes per fet voldoen al Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 26 januari 2006 Report Share Posted 26 januari 2006 Ben blij te horen dat het goed gelukt is met de Ono; was ff moeilijk om Bouke het laatste setje te laten vinden en opsturen, maar tis dan toch maar mooi gelukt hahaha Gefeli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 27 januari 2006 Author Report Share Posted 27 januari 2006 Ben blij te horen dat het goed gelukt is met de Ono; was ff moeilijk om Bouke het laatste setje te laten vinden en opsturen, maar tis dan toch maar mooi gelukt hahaha Gefeli! bedankt ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts