Jump to content

Betaalbare systemen bij Rhapsody

Jempie
 Share

Recommended Posts

Hoeveel mensen hebben hier trouwens minder dan 10.000 uitgegeven aan audio??? (totaal over alle jaren dan).

Maak er een enquete van zou ik zeggen. ;)

Maak er dan minimaal wel een gemiddelde per jaar van, is wat eerlijker.

btw De meeste hobbies kosten geld, zeker als je over een aantal jaren kijkt. Een collega van me heeft aan vele duizende euro's hengels e.d staan. Maar toch kan hij per keer maar weinig eraan uitgeven.

Hoeveel mensen hebben hier trouwens minder dan 10.000 uitgegeven aan audio??? (totaal over alle jaren dan).

Ik denk dat ik nog net niet die 10000,- ben verloren aan audio, over alle jaren :wacko::o:(

Kortom, met aankopen, verkopen, verlies, en bijleggen ben ik in totaal die 10000,- wel overschreden.

De laatste paar jaren koop ik vrijwel uitsluitend apparatuur 2e hands, of met fikse korting. (heb m'n wel lesje wel geleerd)

Ik denk dat ik nog net niet die 10000,- ben verloren aan audio, over alle jaren :wacko::o:(

Kortom, met aankopen, verkopen, verlies, en bijleggen ben ik in totaal die 10000,- wel overschreden.

De laatste paar jaren koop ik vrijwel uitsluitend apparatuur 2e hands, of met fikse korting. (heb m'n wel lesje wel geleerd)

ik heb ook veel verloren, ;):D maar geleerd, ik weet het niet ;):D

Hoeveel mensen hebben hier trouwens minder dan 100.000 uitgegeven aan audio??? (totaal over alle jaren dan).

Daar kom ik lang niet aan toe :D

En wat je allemaal van de mat opraapt? :rolleyes::D:D

Huisje in Frankrijk? Of een Stacaravan op de Drentsche heuvelrug? :D:D

Tsja, daar gaat het toch allemaal om :rolleyes: Wat mij betreft iig wel ;)

En wat de laatste vragen betreft geldt geen van beide :D

Dekt het een het ander? :o:D

Hoeveel mensen hebben hier trouwens minder dan 100.000 uitgegeven aan audio??? (totaal over alle jaren dan).

Daar kom ik lang niet aan toe :D

Volgens mij is er iets aan de hand met het aantal nullen.... :rolleyes:

Nee ,met je platen verzameling. ;)

Verzamelaars die collecties hebben van 10.000 stuks en zelfs veel meer snappie? ;)

Volgens mij kom ik in de buurt.... :(

in de verste verte niet eens.. :P:lol:

ff snel uitgerekend heb ik meer uitgegeven aan de muziek die ik heb.. :rolleyes::D