Jump to content

Reimyo

carl
 Share

Recommended Posts

Reimyo is volgens mij het audio deel van Harmonix, staat ook in de Harmonix folder samen met de Enacom noise eliminators. Als het de kwaliteit van Hamonix heeft is het wel erg goed maar dan is het ook duur! Die van Daluso speakers is ook de man die de Harmonix spullen nu importeerd en zal dus ook wel aan Reimyo kunnen komen, en dan zijn er dealers genoeg in het land denk ik zo, hier in Limburg zo ver ik weet al 3!

Groetjes AudioBill.

Reimyo is volgens mij het audio deel van Harmonix, staat ook in de Harmonix folder samen met de Enacom noise eliminators. Als het de kwaliteit van Hamonix heeft is het wel erg goed maar dan is het ook duur! Die van Daluso speakers is ook de man die de Harmonix spullen nu importeerd en zal dus ook wel aan Reimyo kunnen komen, en dan zijn er dealers genoeg in het land denk ik zo, hier in Limburg zo ver ik weet al 3!

Groetjes AudioBill.

Klopt helemaal, Audiobill!

Kijk maar eens op de site van AUDIOCLUB OOST BRABANT,

ga naar CLUBAVONDEN

dan naar VORIG AVONDEN

en scroll naar DECEMBER2004.

Hier lees je een uitvoerige setbeschrijving.

Ook van Harmonix!

Greetz,

Erjee.

Is inderdaad een heftig rack. Zwak punt lijkt me de ophangpunten van de planken (zijn niet door en door geboord zo te zien).

Toch kun je als handige knutselaar zoiets best zelf maken (bv gebruik 4 cm dikke massief houten keukenbladen voor de zijkanten ofzo)