Jump to content

is het alweer 1 april??

niels007
 Share

Recommended Posts

hahahahahahahahahaaaaaaaaa!!!!!!Hahahahahahahahahhahhahahhihihihihhihhihahahahaaahahahahahahaaaaaahaaaahaaaa

h... Allemaal kopen jongens.. Pppfpfpfrrraaahahahahaaaaa. Haaaaaaaahahahahahahahaaaahahahahaahaaaaaaaaaaahaaaaaahahahahahahihihihihik hik hik...... Burps

Wat is er toch veel mis met onze sets... :blink:

Nou nou... dat komt wel heel erg rottig je strot uit, het net of ik een plee hoor doortrekken. :lol:B)

Nog even doorgaan en dan komt die groene stift voor het markeren van de zijkant van je CD ook weer om de hoek kijken. ( bedoeld tegen reflecties als ik mij niet vergis)

En straks voor een Blue Ray laser natuurlijk een blauwe stift.

Hoeven we dus niet over door te gaan :P:lol: Doe jij al ....

Maar nu je het zegt, die doekjes zijn er diverse kleuren, wit zoals van AHP, gele, blauwe en rode varianten zoals in de supermarkt. Ben wel benieuwd welke kleur het beste werkt.

B)

gaat je auto sneller als je 'm gepoetst hebt?

Ja dat lijkt me wel zo,

hoe gladder en schoner het oppervlak hoe minder lucht weerstand

jij krijgt

en dat is in het geval van onze heilige koe een waarheid als een .......

Heb jij de velgen ook al groen gestift?

:ph34r:

gaat je auto sneller als je 'm gepoetst hebt? Klinkt een (relatief schone) cd beter als je 'm met deze doekjes poetst? Zo logisch als het antwoord op de vraag over de auto is het ook met deze doekjes i.c.m. een CD natuurlijk. Behalve in de zieke hifi wereld..

Leuk onderwerp toch ?

Nog even doorgaan en dan komt die groene stift voor het markeren van de zijkant van je CD ook weer om de hoek kijken. ( bedoeld tegen reflecties als ik mij niet vergis)

En straks voor een Blue Ray laser natuurlijk een blauwe stift.

Een pas (goed) gepoetste auto rijdt niet sneller, maar zuiniger. En voor een Blue-ray disc speler moet je natuurlijk een ORANJE stift gebruiken. Dat is toch logisch :rolleyes:B)

Een pas (goed) gepoetste auto rijdt niet sneller, maar zuiniger. En voor een Blue-ray disc speler moet je natuurlijk een ORANJE stift gebruiken. Dat is toch logisch  :rolleyes:  B)

Maar natuurlijk, dom van mij.

Voor een rode laser gebruik je de complementaire kleur uit het kleurenspectrum nl. groen.

Voor een blauwe laser dus inderdaad ORANJE :lol:

Dan kun je volgens mij het best voor een rode laser een rood doekje gebruiken, en voor een blauwe laser een blauw, zodat je CD al kan wennen aan het licht van de laser, en dat dan ook als aangenaam zal ervaren! ;):lol: autosuggereer je CD een aangename werkomgeving :D