Geerdie Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Geplaatst door PD: De Silverline klinkt neutraal, helder, zuiver naar het analytische toe met een transparant geluid. De Classic line versterkers heb ik veel en in verschillende combinatie's beluisterd. In het geheel kenmerken de versterkers zich met een wat engels, warm, easy en toch helder geluid.. Een Marantz versterker klinkt warmer en wat directer. Natuurlijk is het belangrijk in welke combinatie je het hebt beluisterd. De speakers die ik er op heb gehoord waren onder andere; cabasse, ae, mc systems, monitor audio, asw, diapason, dali, visonik, klipsch, van medevoort, kef, mission, nht, impulse, t+a, tannoy, magnat, quadral, dynaudio enz. De kenmerken die ik terug hoorde met alle speakers heb ik hier boven omschreven. Ook verschillende Marantz versterkers heb ik gehoord met vele eerder genoemde speaker merken.. Daaruit kan ik mijn conclusies trekken hoe iets klinkt. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 29 september 2003 Report Share Posted 29 september 2003 Mijn oude NAD met 2x30 watt had mijn tafjes met 88 dB ook een stuk minder onder controle dan mijn rotel met 2x120 watt. Ben ik nu achter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 30 september 2003 Report Share Posted 30 september 2003 Geplaatst door Geerdie: Wiens brood men eet, diens woord men spreekt... Ik heb ook nog altijd zoiets als een eigen mening (ben tenslotte nu niet aan het werk).. Ik luister niet met iemand anders zijn oren, zoals eerder genoemd is dit mijn conclusie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 30 september 2003 Report Share Posted 30 september 2003 Geplaatst door Jitze: Pas wel even op, de Klipsch RF3 is een lastig kreng, het laag is slecht onder controle te krijgen, heeft wat meer power nodig, hopelijk doen de RF 25 en 35 het beter............... Groet Jitze De nieuwe RF's zijn strakker in het laag, geven meer lucht in de opname weer en ontplooien meer rust vergeleken de "oudere" modellen terwijl ze nog steeds dynamisch en snel zijn. Ik vind dat ze mooier geworden zijn. Al waren de eerdere modellen beslist niet verkeerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts