Jump to content

Versterker

LAG
 Share

Recommended Posts

Beste Lag,

Plaats op zoveel mogelijk website's dit verzoek, fora inbegrepen, en vergeet niet de optie "gezocht" bij websites als Marktplaats en Kapaza, etc...

Succes met de zoektocht!

Met vr. groet,

Lestat

De mooiste buizenversterkers die ik ken, zijn die van AudioNote.

De 2 mooiste sets die ik tot nu toe in m'n leven heb mogen beluisteren (ongeacht prijs, transistor of buizen, CD of LP als bron) bestonden uit een AudioNote versterker + DAC!

Deze buizen versterker heb ik deze week gehoord bij een kennis, en die indruk staat/blijft nog jaren in m'n geheugen gegrift :wub:

p1-01.jpg

De AudioNote P2

Dit is eigenlijk een eindversterker met een volumeknop.

Nadeel is dus dat je maar 1 bron aan kunt sluiten, en je hebt maar 12watt (wel Klasse-A) waardoor je beperkt bent in de speakerkeuze, maar dat nadeel zou ik zelf snel vergeten zijn, bij 't beleven van de eerste klanken :rolleyes:B)

Verder schijnt een 2e hands Audio Innovations 500 ook nog steeds erg goed te zijn!

(bij www.studio107.nl staat er 1 te koop voor 1200,- euri)

Mvg,

Alco

De mooiste buizenversterkers die ik ken, zijn die van AudioNote.

De 2 mooiste sets die ik tot nu toe in m'n leven heb mogen beluisteren (ongeacht prijs, transistor of buizen, CD of LP als bron) bestonden uit een AudioNote versterker + DAC!

Deze buizen versterker heb ik deze week gehoord bij een kennis, en die indruk staat/blijft nog jaren in m'n geheugen gegrift :wub:

p1-01.jpg

De AudioNote P2

Dit is eigenlijk een eindversterker met een volumeknop.

Nadeel is dus dat je maar 1 bron aan kunt sluiten, en je hebt maar 12watt (wel Klasse-A) waardoor je beperkt bent in de speakerkeuze, maar dat nadeel zou ik zelf snel vergeten zijn, bij 't beleven van de eerste klanken :rolleyes:  B)

Verder schijnt een 2e hands Audio Innovations 500 ook nog steeds erg goed te zijn!

(bij www.studio107.nl staat er 1 te koop voor 1200,- euri)

Mvg,

Alco

hoi alco.

de audio note P1 levert 12 watt

de audio note P2 levert 18 watt

ik heb zelf de P4 gehad,en inderdaad met veel plezier naar geluisterd,maar kan toch niet op tegen mijn 7 watt zelfbouw SE bak.

oh en als je toch ooit eens een audioinnovations the first (2a3 buis) ergens kan beluisteren is dit wel een aanrader.