Audiopaul Posted 23 september 2005 Author Report Share Posted 23 september 2005 Ik zit het voorgaande nog even na te lezen: ik vermoed dat jullie ook geen echte kruipruimte hebben, alleen bij de voordeur (zodat er makkelijk bij de meterkast kan worden gekomen). Dit kan problemen opleveren wanneer je een aparte stroomkabel wil trekken naar je installatie> als je dit wil zou ik het zo snel mogelijk met de aannemer/ontwikkelaar opnemen. Petra Beste Petra, Ontzettend bedankt voor je reactie. Je tips inzake het parket zullen we zeker ter harte nemen. Ik ben dan ook benieuwd hoe "vochtig" de vloer bij ons straks blijkt te zijn. In de documentatie lees ik dat de kruipruimte wordt afgewerkt met een laag "schoon" zand. Weet jij overigens hoe dik jouw parketvloer in deze verlijmde constructie samen met de spaanplaatbroodjesondervloer is geworden? Inzake je opmerking over de kruipruimte kun je best gelijk hebben. Ik heb echter meteen al aangegeven 2 extra audiogroepen te willen hebben in de woonkamer. Dat was verder geen probleem en de kosten zijn gering. We gaan dit weekend voor het eerst naar onze "bouwput" kijken. We zijn een paar weken terug ook al in de Schuytgraaf wezen kijken maar toen konden we het bouwterrein niet vinden. Inmiddels heeft de makelaar uitgelegd waar het precies zit. We hebben wel langs het Amerikaanse veld gereden en verdwaalden nog even in de wijk Tuinstad. De wijk Tuinstad sprak ons niet erg aan. Maar goed da's een kwestie van smaak. Het Amerikaanse veld daarentegen vonden we prachtig, ruim en apart van opzet. We komen graag een keertje kijken en als het zover is ben je bij ons ook van harte welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 23 september 2005 Report Share Posted 23 september 2005 Paul, vraag ook wat info bij Jan de Jeu deze heeft ook zijn luisterruimte pas opgebouwd. Lees hifi.nl Groeten, Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 juni 2006 Author Report Share Posted 28 juni 2006 Goeiemorgen allen! Ik heb deze oude topic maar naar boven gehaald want inmiddels zijn we de oplevering van onze woning erg dicht genaderd. Het resultaat is er zeker naar, het huis ziet er zeer leuk uit en is, op een paar punten aan de binnenkant na, zo goed als klaar. Volgende week vind de voorschouw plaats en de week er op de oplevering. Dan zal blijken of al die drukke maanden van voorbereidingen, afspraken, uitzoeken, regelen, offertes bekijken, leveranciers bezoeken enz. gaan opleveren wat we voor ogen hadden. We hebben al eerder nieuwbouw meegemaakt dus we hebben (uiteraard) niet de illusie dat nu alles perfect gaat verlopen, maar we hebben er in ieder geval zin in. Iedereen nog bedankt voor de goede tips en suggesties. De vloerkeuze is gemaakt, het wordt een traditioneel (tapis) gelegde parketvloer bestaande uit smalle stroken maple die worden verlijmd aan de spaanplaatbroodjes ondervloer. Totaal wordt deze vloer ca. 22 mm. dik en bij kloptesten in de showroom klinkt zo'n vloer vrijwel "dood". Door de hogere plafonds (nieuw bouwbesluit) en de grote glaswand (schuifpui) zal er naar verwachting nog steeds een flinke nagalmtijd en andere ellende zijn maar met mijn ervaringen uit het verleden en eventuele hulp van anderen heb ik goede hoop dat ik ook in het nieuwe huis weer volop van de muziek kan gaan genieten. Het zal dus ook de komende maanden nog stil blijven rondom mijn persoontje en dat heeft, voor alle duidelijkheid, niets te maken met HEAR. Ik kom hier altijd graag en dat zal over een tijdje ook zeker weer gaan gebeuren. Helemaal stil ligt de audio-en muziekhobby overigens ook niet want de draaitafel draait (wel minder) nog steeds haar rondjes, bladen worden nog gelezen, mails via de website en PM's worden (helaas soms wat minder snel) nog steeds beantwoord en over 14 dagen sta ik vooraan bij Fourplay, Clarke/Duke Project, Jeff Beck en Al Jarreau tijdens het vrijdagprogramma van North Sea Jazz. We hopen eind augustus verhuisd te zijn, hopelijk lukt het dan nog om een paar dagen naar Berlijn te gaan en tevens de IFA te bezoeken. Tot zover dit voortgangsberichtje. Tot over een tijdje en tot forums! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 juni 2006 Report Share Posted 28 juni 2006 Hoi Paul, Mooi dat het voortvarend verloopt. Foto's zouden welkom zijn Ik ga er van uit dat het allemaal volgens plan verloopt. Staat de keuken al? Super toch dat je die als meevaller mee hebt gekregen. Veel plezier bij NSJ in Ahoy. Ik hoop dat het er net zo goed klinkt als eerder in Den Haag. Dit jaar lukt het me niet om NSJ te bezoeken. Misschien volgend jaar. Have fun en veel succes met de verhuis. Mocht je hulp nodig hebben, je weet me te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 juni 2006 Author Report Share Posted 28 juni 2006 Hoi Roger, We hebben er volop vertrouwen in dat alles goed gaat verlopen. Enige echte tegenvaller tot nu toe is dat het oude huis nog niet is verkocht. Kijkers zijn er genoeg geweest, helaas nog geen bieders. De keuken gaat n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 juni 2006 Report Share Posted 28 juni 2006 Hey Audiopaul! Long time no see. Moest laatst nog aan je te denken toen ik m'n digitale fotoalbums aan het doorspitten was. Prettig om te vernemen dat, tot dusver, alles naar wens gaat. Ik hoop dat bij de oplevering de lijst met "mankementen" niet te lang is. Veel succes en pas op je rug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts