Jump to content

Is da Wa....????

WanFie
 Share

Recommended Posts

Omdat Duck Twacy vond dat mijn post onder "nieuwe aanwinsten" niet op z'n plaats stond, hierbij een heel nieuw topic.

Wanneer iemand vragen heeft over bepaalde apparaten, kunnen die hier geplaatst worden. Er is allicht iemand die het ding kent en er zijn, al dan niet gefundeerde mening over wil geven.

:)

Mijn oog is dus gevalen op deze (SA)CD speler.

e_sa15s1_sml.gif

Het gaat om de Marantz SA15 S1. (Sorry hier stond eerst SA11, die kost echter het dubbele :( )

Hij is nog maar kort op de markt. Ik heb hem wel in de Winkel, maar nog niet thuis gehoord. Dit gaat zeker gebeuren, maar eerst wilde ik graag weten of er iemand van jullie al ervaring met dit apparaat heeft.

Als je het echt wil weten....ik niet.

Ruud,

Ik denk dat het de bedoeling is dat er mensen reageren die het apparaat wel kennen :P

Enno :)

PS ik ken deze Marantz niet en had wellicht ook niet moeten reageren......

PS II ik heb wel een Marantz DV-8300, aardige speler, niet wereldschokkend

Is dit een algemene vragen-topic? Ik bedoel mag ik ook een vraag stellen? er staat nl een Jeff Rowland Consummate pre te koop. Is dat wat?

Sorry Hans, ik kan je helaas niet helpen met je SACD speler. Je kent mijn mening tov dit medium. Vergeefse moeite :(

Is dit een algemene vragen-topic? Ik bedoel mag ik ook een vraag stellen? er staat nl een Jeff Rowland Consummate pre te koop. Is dat wat?

Sorry Hans, ik kan je helaas niet helpen met je SACD speler. Je kent mijn mening tov dit medium. Vergeefse moeite :(

Het is inderdaad algemeen bedoeld.

Hopelijk lopen de vragen niet teveel door elkaar.

Ik ken alleen Jeff Rowland eindversterkers. Die vindt ik wat aan de rustige kant klinken.

Ik zag/hoorde hem bij Correct, hij deed het. :D Nee hoor, het probleem was dat er een paar waardeloze speakers op stonden, en het stond middenin een ruimte. Geen oordeel over te geven dus, zoals over het meeste spul elders..

Ja dat is zeker wat, ken dit type niet maar heb naar een compleet set mogen beluisteren op die dure dali's (vergeten welke) in vergelijk met Mark Levinson en toen vond ik Jeff Rowland wat minder terughoudend. Beide speelde een set van T+A compleet weg, veel tekening in het laag en heel transparant hoog zonder scherp te zijn.

Omdat Duck Twacy vond dat mijn post onder "nieuwe aanwinsten" niet op z'n plaats stond, hierbij een heel nieuw topic.

Goh, gevoel voor humor is soms ver te zoeken.

Nee joh... je had gewoon gelijk...... :)

Maar ondertussen komen er weinig reacties mbt die Marantz SA 15 S1

Okay (heb ik meestal :) )

Ik weet er ook niet meer van dan dat ik het een mooi apparaat vind

(overigens denk ik dat men beter een aparte topic per vraag kan openen, zoekt makkelijker terug enzo). Straks heb je 50 paginas ofzo en met search komt je altijd op pagina 1.... )

voor wat het waard is: ik heb een recensie liggen van de SA15-S1 (vraag me even niet welk tijdschrift).

als je die wil hebben stuur ff een pb met adres of fax.

bedenk dat Correct de SA11 knap goedkoop (2280 ipv 3000) in de winkel had staan, wellicht hebben ze de SA15 ook onder de gangbare prijs.

nee ik heb geen aandelen in Correct.

groet

Hoi Ruud,

Helaas, die is toch een beetje ver boven budget. Wat ik zoek moet ook minstens een gebalanceerde uitgang hebben. Dat stoort me nu aan de Micromega, die heeft ie nl niet. De meeste buizenpr

Guest Hubertinus

@Sodejuu,

Ik zal je een hint geven wie er met die Jeff Rowland speelt. Hij had eerst een Pathos TT RR.

Ik was laatst in Eindhoven bij de Hifi winkel en die hadden 2 Electrocompaniet voorversterkers in de aanbieding, wellicht iets voor jou?

Hubertinus

@Sodejuu,

Ik zal je een hint geven wie er met die Jeff Rowland speelt. Hij had eerst een Pathos TT RR.

Ik was laatst in Eindhoven bij de Hifi winkel en die hadden 2 Electrocompaniet voorversterkers in de aanbieding, wellicht iets voor jou?

Hubertinus

Hoi Hubertinus,

Weet je nog welke types en welke bedragen? (Beetje nieuwsgierig :huh: )

Ik ga donderdag naar Sodejuu en neem mijn 4.5 mee. Is wel een ouder type....

Guest Hubertinus

@Sodejuu,

Hij bevalt hem erg goed, zegt hij. Maar hij heeft ondertussen geen enkele component meer die hij had staan toen jij er bent geweest. Ik heb de Jeff Rowland nog niet gehoord.

Hubertinus

Mijn oog is dus gevalen op deze (SA)CD speler.

e_sa15s1_sml.gif

Het gaat om de Marantz SA15 S1. (Sorry hier stond eerst SA11, die kost echter het dubbele :( )

Hij is nog maar kort op de markt. Ik heb hem wel in de Winkel, maar nog niet thuis gehoord. Dit gaat zeker gebeuren, maar eerst wilde ik graag weten of er iemand van jullie al ervaring met dit apparaat heeft.

Beste Hans,

Ik heb er hier twee staan, waarvan eentje heel erg re-designd gaat worden :). Laat het hier wel weten als die klaar is met foto's etc.

Groeten,

Bas