Jump to content

Waar is de lm 3875 te koop ?

quad and more
 Share

Recommended Posts

Nou Marcel, de link werkt bij mij prima.

Te veel vermogen? Hoeveel vermogen moet/mag je hebben? :blink:

Ander alternatief: LM3876. Is een LM3875 met mute functie. Komt ook wel wat vaker voor.

Je kun ook bellen naar Stuut en Bruin in Den Haag. Die hebben die dingen ook, maar ze zijn erg duur. Reichelt en Schuro hebben ze helaas niet.

Ja , dat is logisch.

Aangezien ik niet veel ruimte ter beschikking heb voor een ( t.o.v. de trafo voor een lm 3875 ) grotere trafo, en omdat ik niet veel vermogen nodig heb ,is de lm 3886 niet in mijn situatie geen optie.

Als je het extra vermogen niet nodig hebt, dan hoef je natuurlijk ook geen grotere trafo te kopen...

Gedeeltelijk met je eens.

Alleen denk ik dat hij dan op een bepaald moment naar " lucht " gaat happen.

Liever minder en goed dan veel en minder.

Ik kan de behuizing voor de trafo inwendig niet groter krijgen dan 120 mm doorsnede.

Met eventuele circulatie mogelijkheden van warme lucht kan ik niet grotere trafo`s plaatsen den 225 VA.

Gedeeltelijk met je eens.

Alleen denk ik dat hij dan op een bepaald moment naar " lucht " gaat happen.

Liever minder en goed dan veel en minder.

Ik kan de behuizing voor de trafo inwendig niet groter krijgen dan 120 mm doorsnede.

Met eventuele circulatie mogelijkheden van warme lucht kan ik niet grotere trafo`s plaatsen den 225 VA.

Als je beide opamps met dezelfde gaininstelling gebruikt, zullen ze bij gelijk ingangssignaal het gelijke uitgangssignaal geven, en dus hetzelfde vermogen vragen van de voeding.

• 3 weeks later...