Brian Posted 21 september 2005 Report Share Posted 21 september 2005 Wie kent of heeft deze platenspeler in zijn bezit en kan mij hierover iets vertellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 Wie kent of heeft deze platenspeler in zijn bezit en kan mij hierover iets vertellen. Hallo, Blijkbaar niet zoveel respons op echte high- end. Alle Roksan draaitafels zijn hun geld meer dan waard, maar blijkbaar is het zo , wat de boer niet kent eet hij niet. Dan heeft de boer heel wat snoepjes laten liggen, maar goed wat niet weet wat niet deert. zzzzzzzzzoals gezegt Roksan maakt zeer muzikale spelers die de eigenschap bezitten de muziek tot leven te brengen. Dus het live gevoel bij iemand losmaken, alles is zeer nauwkeurig gemaakt, de nieuwe 20 kun je rustig vergelijken met een LP 12 en de TMS steekt daar torenhoog bovenuit. De Radius is zo goed dat je bijna geen behoefte krijgt aan wat anders en dat is jammer , want dan zul je de 20 nooit leren kennen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 ziet er alleen niet uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 ziet er alleen niet uit Klopt wel een beetje, ik vond de drie poten die boven het plateau uitkwamen ook geen schoonheidsprijs waard. Maar verder ben ik het met Henk eens: ik heb bij Henk 4 spelers gehoord, waaronder ook een Fat Bob, maar de Roksan vond ik wel het warmste/mooiste klinken. Wellicht was het vergelijk ook niet helemaal eerlijk door de verschillende elementen in de verschillende spelers. En op de Roksan zat ook wel een heel mooi Jan Allaerts element. Dus een echt eerlijk vergelijk was er niet. Maar wat gaf die combinatie een prachtig live gevoel. Zo hoort het voor mij te klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 ik heb de Roksan ook bij Henk gehoord, maar dat was dacht ik het type Xerxes. De radius 5 ziet er echt anders uit. Ik weet niet hoe die klinkt. Overigens klonk de Xerxes inderdaad erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 Die Roksan 5 kan er wel mee door vind ik. De arm is een nagemaakte Formula 4 en past ook goed op een Thorens 160 (heb ik gelezen of misschien wel van Haudio gehoord). Carl PS de 20 vind ik echt erg mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
LINNman Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Jaja, ik weet het wel. Je ben ofwel voor of je bent tegen. Maar ik ruil mijn LP12 voor geen enkele Roksan tafeltje. En ik ben helemaal niet bevooroordeelt hoor, ik heb ze allemaal gehoord en mijn conklusie getrokken. Een Mitchell Orbe zou ik nog overwegen maar de muziekaliteit van een LP12 moet nog geevenaard worden. Maar, zoals met alles is HiFi smaakgebonden en vandaar het nut van Forums zoals de deze. Groeten uit het verre Antwerpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts