Guest Hubertinus Posted 24 september 2005 Report Share Posted 24 september 2005 Wie heeft er voor mij de review uit de Duitse Stereoplay van de Unison Unico P? Het is het nummer van april 2004. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 24 september 2005 Report Share Posted 24 september 2005 Heb ik Huub En dat ook nog naast de deur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 25 september 2005 Report Share Posted 25 september 2005 John, heb je een scanner? Zou je hem dan willen scannen en naar mij willen mailen? Groetjes, Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 25 september 2005 Report Share Posted 25 september 2005 John, heb je een scanner? Zou je hem dan willen scannen en naar mij willen mailen? Groetjes, Hubertinus Heb een scanner Huub maar er staan nog al veel kleine lettertjes in dit verslag . Je kunt ook even je adres per mail of PB doorgeven . Dan krijg je het per post toegestuurd . Ik bedoel de hele stereoplay , je stuurt dan gewoon een envelop retour met het aantal zegels aan porto als je die van mij ontvangen hebt . Dan heb je de originele Stereoplay thuis , mag je houden . De test van de Unico van mij staat in die van maart 2004 . Groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
CEEPEE Posted 26 september 2005 Report Share Posted 26 september 2005 John, heb je een scanner? Zou je hem dan willen scannen en naar mij willen mailen? Groetjes, Hubertinus Heb een scanner Huub maar er staan nog al veel kleine lettertjes in dit verslag . Je kunt ook even je adres per mail of PB doorgeven . Dan krijg je het per post toegestuurd . Ik bedoel de hele stereoplay , je stuurt dan gewoon een envelop retour met het aantal zegels aan porto als je die van mij ontvangen hebt . Dan heb je de originele Stereoplay thuis , mag je houden . De test van de Unico van mij staat in die van maart 2004 . Groetjes John En dan wordt er nog gezegd dat wij Forum leden niet behulpzaam zijn. Prima service John ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 september 2005 Report Share Posted 26 september 2005 John, heb je een scanner? Zou je hem dan willen scannen en naar mij willen mailen? Groetjes, Hubertinus Heb een scanner Huub maar er staan nog al veel kleine lettertjes in dit verslag . Je kunt ook even je adres per mail of PB doorgeven . Dan krijg je het per post toegestuurd . Ik bedoel de hele stereoplay , je stuurt dan gewoon een envelop retour met het aantal zegels aan porto als je die van mij ontvangen hebt . Dan heb je de originele Stereoplay thuis , mag je houden . De test van de Unico van mij staat in die van maart 2004 . Groetjes John En dan wordt er nog gezegd dat wij Forum leden niet behulpzaam zijn. Prima service John ! Limbo's onder elkaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts