vrut Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Worden jullie nou ook niet gek van die vele 2e hands aanbiedingen, waarbij mensen een waslijst aan merken toevoegen zodat hun advertentie ook maar gelezen wordt? Nog vervelender is als mensen erbij zetten: "dit apparaat merk x speelt een merk y of z helamaal zoek" of: "klinkt net zo goed als merk y". Meestal wordt er dan gerefereerd naar duurdere merken. Zo kom ik regelmatig advertenties tegen van (meestal hele oude) Marantz of Denon apparatuur, waarbij dan de verwijzing wordt gemaakt naar Accuphase, Krell of ML. Ik heb niks tegen Marantz of Denon, maar als ik dat zoek (en waarom niet) zoek ik toch wel op Marantz of Denon... Wat vinden jullie? Gegroet, Gespot om Marktplaats: Te koop: 2 stuks BNS Soundcolumn zuil luidsprekers.Zie de foto's voor verdere specificaties. Luidsprekers hebben voor 6 jaar geleden omgerekend 1500 euro gekost. Hoogte 1140 cm. Drieweg systeem, 2 Woofers. Aanbevolen versterkervermogen 50-150 watt. Interesse: Nu weet ik niet tot hoe lang ze verkocht zijn, maar volgens mijn jaarboeken is het jaar van introductie 1988, 17 jaar geleden dus, voor fl. 1498,- per stuk. Maar misschien is deze speaker zo'n 11 jaar lang gemaakt............. Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 27 oktober 2005 Report Share Posted 27 oktober 2005 Worden jullie nou ook niet gek van die vele 2e hands aanbiedingen, waarbij mensen een waslijst aan merken toevoegen zodat hun advertentie ook maar gelezen wordt? Nog vervelender is als mensen erbij zetten: "dit apparaat merk x speelt een merk y of z helamaal zoek" of: "klinkt net zo goed als merk y". Meestal wordt er dan gerefereerd naar duurdere merken. Zo kom ik regelmatig advertenties tegen van (meestal hele oude) Marantz of Denon apparatuur, waarbij dan de verwijzing wordt gemaakt naar Accuphase, Krell of ML. Ik heb niks tegen Marantz of Denon, maar als ik dat zoek (en waarom niet) zoek ik toch wel op Marantz of Denon... Wat vinden jullie? Gegroet, Dit is ook een leuke , op Speurders.nl: -------------------------- Voor de kenner een zgn boekensteunenset van Sony, het betreft hier de tuner in perfecte staat ST-88 en een versterker TA-88 die wat onderhoud nodig heeft, waarschijnlijk alleen een zekering dus zelf nakijken. Dit is wat je noemt een verzamelaarsobject. Wordt alle verkocht als het afgehaal wordt. Voor de incompleetheid (zekering of zo) geef ik een setje speakerboxen kado. -------------------------- Voor de duidelijkheid, op de achterkant van de versterker kun je zonder gereedschap een kapje verwijderen en de zekering vervangen. waarom vervangt deze verkoper niet zelf even de zekering?? Groeten, Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 Gegroet, Ome Fred heeft weer wat gevonden op Speurders.nl: Hi-End BSS Brendle Studio Monitors S300 3 Weg systeem met 2 elpathjes voor het Mid en Hoog, ze klinken zeer strak en fris! Sensivity: 99Db Respons: 25Hz ~ 25KHz Impedence: 8Ohm Power: 300Watt Ze zien er nog netjes uit en de frontjes zijn nog aanwezig, ze hebben een beetje het KEF idee erg mooi ! ----------------------------------- Ehhhh, als ik het goed heb zijn dit speakers die door oplichters uit busje zijn verkocht : kijk maar hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 1 november 2005 Report Share Posted 1 november 2005 Wat ik leuk vind aan marktplaats is het volgen van apparaten zoals deze. Heb ik al een paar keer voorbij zien komen en deze keer lijkt het dan echt de laatste keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts