joopus Posted 1 oktober 2005 Report Share Posted 1 oktober 2005 uit eindelijk luister je daar het langst naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 oktober 2005 Report Share Posted 1 oktober 2005 ik ben erg benieuwd Nou de eerste indrukken beloven een toppertje, nu wordt ik wel voorzichtig want met de NBS dacht ik ook al de ware te hebben. In vergelijk met de NBS is de eerste indruk wat minder prominent. De NBS trekt een groot podium naar voren en dat maakt een enorme indruk. Toen ik de eerste noten van Eccose Maestro MA2 hoorde was er niets wat me direct opviel anders dan dat deze kabel niet slist zoals de NBS. Later op de avond toch wat serieuzer gaan luisteren en het goede nieuws is dat bepaalde cd's die ik gebruik om te luisteren nu niet even snel gebruikt werden maar dat ik de ene na de ander cd compleet afluisterde en het plotseling erg laat was geworden. De tijd was voorbij gevlogen. De kabel heeft enorm veel ritme en laat details horen die ik wel kende maar nooit opvielen. De CD the Paul Simon collection heeft allerlei geluidjes die nu opvielen. Het geluid zit aan de warme kant maar dan meer een romantisch tintje in plaats van echt donker te worden. Het laag is strak en vol details. Tot op heden niets anders dan tevredenheid. Afgelopen zondag hebben we die Paul Simon verzamelaar ook hier gedraaid. De orginele persingen hebben we daarna gedraaid. De laatste waren krachtiger, detailrijker en minder romantisch. De herpersing verloor het dus op alle fronten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 1 oktober 2005 Author Report Share Posted 1 oktober 2005 Afgelopen zondag hebben we die Paul Simon verzamelaar ook hier gedraaid. De orginele persingen hebben we daarna gedraaid. De laatste waren krachtiger, detailrijker en minder romantisch. De herpersing verloor het dus op alle fronten. Dat is vaak zo, voor het vergelijk met de kabels maakt het niet uit, ik heb dezelfde cd gebruikt voor de kabels. Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Afgelopen zondag hebben we die Paul Simon verzamelaar ook hier gedraaid. De orginele persingen hebben we daarna gedraaid. De laatste waren krachtiger, detailrijker en minder romantisch. De herpersing verloor het dus op alle fronten. Dat is vaak zo, voor het vergelijk met de kabels maakt het niet uit, ik heb dezelfde cd gebruikt voor de kabels. Gr en nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 3 oktober 2005 Author Report Share Posted 3 oktober 2005 ??????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 4 oktober 2005 Report Share Posted 4 oktober 2005 welke interlink? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 4 oktober 2005 Author Report Share Posted 4 oktober 2005 welke interlink? Ecosse Maestro ma2, zit er vijf dagen tussen de voor- en eindversterker en bevalt nog steeds zeer goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 4 oktober 2005 Report Share Posted 4 oktober 2005 welke interlink? Ecosse Maestro ma2, zit er vijf dagen tussen de voor- en eindversterker en bevalt nog steeds zeer goed. leuk om te lezen. succes ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts