Jump to content

Weer een nieuw blad?

carl
 Share

Recommended Posts

Ik zag iets bij de stationskiosk liggen "Muziek en Emotie. Waar komt dat nu weer vandaan?

Carl

Hoi,

'Nieuw' is relatief.

Home Studio of Music Home Studio is stilletjes ter ziele gegaan. Geen mailing erover, geen gerucht, niks, nada. U had een abonnement? Oh, dat is jammer. Dat is dan per heden in rook opgegaan.

Een aantal oud medewerkers hebben een doorstart gemaakt met... een nieuw blad.

Ik heb definitief besloten me er niet op te abonneren. Als het me interesseert koop ik wel eens een los exemplaar. Voor je 't weet heb je weer tientallen euro's in een abonnement gestopt of... in 't putje.

Voorlopig houd ik het maar even bij HVT

Ik zag iets bij de stationskiosk liggen "Muziek en Emotie. Waar komt dat nu weer vandaan?

Carl

Hoi,

'Nieuw' is relatief.

Home Studio of Music Home Studio is stilletjes ter ziele gegaan. Geen mailing erover, geen gerucht, niks, nada. U had een abonnement? Oh, dat is jammer. Dat is dan per heden in rook opgegaan.

Ik heb definitief besloten me er niet op te abonneren. Als het me interesseert koop ik wel eens een los exemplaar. Voor je 't weet heb je weer tientallen euro's in een abonnement gestopt of... in 't putje.

Ik vond het al een tijd erg stil..... Mijn abonementsgeld is dus gewoon weg...???

:(

Carl

Hoi,

'Nieuw' is relatief.

Ik vond het al een tijd erg stil..... Mijn abonementsgeld is dus gewoon weg...???

:(

Beste Hans,

Ja :(

En dat van mij ook :mad2:

MvG,

Haudio

En ik dus blijkbaar ook.

Toevallig vandaag iemand van de abonnementen service aan de telefoon gehad, en te horen gekregen dat er na een grondige reorganisatie de volgende maand weer een blad in de bus komt.

Kijken wat daarvan terecht komt.

Frank. :unsure:

En ik dus blijkbaar ook.

Toevallig vandaag iemand van de abonnementen service aan de telefoon gehad, en te horen gekregen dat er na een grondige reorganisatie de volgende maand weer een blad in de bus komt.

Kijken wat daarvan terecht komt.

Frank. :unsure:

Zijn ze dan nou wel of niet failliet? :confused: Vandaag heb ik blad >> Music Emotion << uit de kiosk meegenomen en trof als auteurs vrijwel de gehele redactie van MusicHomeStudio aan. Ook niet geheel toevallig is dat de redactie van Music Emotion, net als MusicHomeStudio, weer in Nijmegen gevestigd is.

Het nieuwe blad moet wel HEEL erg zijn best gaan doen om mij over te halen een uitgave te kopen. Geen enkele HomeStudio kon mij boeien...

hoezo geld weg.

hebben we dan een overeenkomst met HomeStudio BV?

kan me dat niet herinneren.

met de uitgever leek me. is die dan failliet? zonee, dan geld terug. geen powerbuy maar een powerclaim. wil ik wel coordineren.

baaaaaaaaai :D

Ik moet eerlijk zeggen dat het blad wel "smoel" heeft. Het ziet er veel mooier en in ieder geval anders uit dan de andere bladen. De vraag is wel een beetje hoe dit blad nu zoveel dikker kan zijn dan anderen. Waarom krijgt dit blad wel veel advertenties en HVT en Home Studio niet?

Carl

Beste mensen,

Hierbij wil ik jullie even duidelijk maken dat HomeStudio niet ter ziele is gegaan maar begin oktober gewoon weer zal verschijnen.

Alle roddels over het niet meer bestaan van deze titel komen uit het niets.

Het enige verschil is een vernieuwing van zowel onze redactie als onze commercie.

Veel leesplezier ;)