Jump to content

Ad Fundum in de Polder

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Om de spullen weer terug op z'n plaats te zetten "blijf ik wel even na".... Daar heb ik tenslotte genoeg ervaring mee opgedaan.... :rolleyes:

Bovendien zijn we dan al minimaal met z'n vieren. Krauss, Jerry, Sodejuu en ik zei de gek.

:)

Kunnen de tafels niet op elkaar worden gezet..?? met de poten iets diagonaal naast de onderliggende tafel. :huh:

De tweede set kan daar makkelijk voor staan.

Twee sets aan

ik denk dat je wel gelijk hebt Kraus.

uit ervaring weet ik dat je altijd tijd tekort komt om te luisteren,

er word veel gekletst, en gezellig ge-OH :)

dus als we lekker wat van elkaars muziek willen beluisteren en ook nog drie voorversterkers , en evt een cd-speler willen vergelijken, dan is de dag zo om,

zo denk ik dat het zal gaan ;)

10:00 uur loopt iedereen binnen en begint te kletsen

11:00 uur beginnen we met wat muziek,

12:00 uur praten we gezellig een half uurtje,

12:30 uur plaatsten we een andere vv,

13:00 uur koffie met een broodje?

13:30 uur weer een andere vv

14:00 uur weer een andere vv,

14:30 uur half uurtje kletsen en wat fris drinken

15:00 uur, cd-spelers vergelijken (een doorsnee met een hele dure )

16:00 uur een heel uur O-H en over welke nou het beste was. :D

17:00 uur naar huis.

:D

Hallo audiomalloten van de Nederlandse Nationale Audioclub :D ,

Kraus en Erik hebben helemaal gelijk. We zijn toch weer een beetje als kinderen in de snoepgoed- of speelgoedwinkel.

We moeten keuzes maken. Er is nu zoveel dat een tweede set teveel van het goede wordt. We houden dat maar in gedachten - eventueel een keertje een sessie in 'Studio Picoso' als de reis naar 't Groninger land niet al te bezwaarlijk is? En anders zoeken we ergens anders een plekje. Mogelijk toch Oud-Beijerland, want de ruimte spreekt me toch wel erg aan.

Dus vooralsnog ga ik alleen CD's meenemen. Scheelt me hoop gesjouw en ik kan dat weekend mijn gang naar 't westen des lands mooi met iets anders combineren.

Erik zal dat beter weten dan ik (ben geen Hoekse Waarder) maar er is een mogelijkheid om in Oud-Beijerland zelf te eten. Er zijn natuurlijk verschillende zaken maar aardig is een Grand Cafe, Het Oude Postkantoor. Uiteraard zijn er tegenwoordig parkeerproblemen, zelfs in het meest lullige dorp met meer dan drie winkels.

Een alternatief is Cafe De Drie Linden. Daar kun je de struisvogels eten die achterin de tuin worden gefokt. Je kunt er ook nog biljarten. Er staan ook nog wel andere dingen op de kaart trouwens. Struisvogelbiefstuk is overigens best lekker. Dat is ergens aan een dijk midden in de polder en wel makkelijker parkeren.

Klinkt allemaal goed, maar wie gaan er mee....???

:confused: