Jump to content

HomeStudio

abonnementenservice
 Share

Recommended Posts

Geachte lezer,

Om alle onzekerheid en achterklap uit de wereld te helpen hierbij een bericht van de abonnementenservice van HomeStudio.

We hebben begrepen dat er geruchten in de markt zijn dat HomeStudio niet meer zou verschijnen of bestaan.

Wij kunnen u meedelen dat dit niet waar is.

Abonnees hebben elke maand nog een uitgave mogen ontvangen (tevens in losse verkoop). (Het augustusnummer van HomeStudio is het Hifi Jaarboek 2005)

Binnen nu en 14 dagen zullen alle abonnees de nieuwe HomeStudio in de bus kunnen verwachten en zal deze tevens bij de bekende verkooppunten te krijgen zijn.

Mocht u als abonnee nog vragen hebben dan kunt u iedere werkdag tussen 9.00 en 12.00 uur contact opnemen onder telefoonnummer 024-3722999 of via e-mail abonnementenservice@brinkmanassociatie.nl.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenservice HomeStudio

Zo'n reactie is wel een goede zaak. Wat is nu de relatie tussen jullie en het nieuwe blad. Twee concurrerende bladen op de markt zetten lijkt me commercieel niet handig.

Groet,

Carl

nou ik zag de schrijvers van HomeStudio allemaal in dat nieuwe blad verschijnen.

Ik was eerlijk gezegd niet meer onder de indruk van het gebabbel van sommigen daarvan. Met wat geluk zet HomeStudio er wat recensenten op die wat meer diepgang geven.

Dus ik ben benieuwd.

groet

nou ik zag de schrijvers van HomeStudio allemaal in dat nieuwe blad verschijnen.

Ik was eerlijk gezegd niet meer onder de indruk van het gebabbel van sommigen daarvan. Met wat geluk zet HomeStudio er wat recensenten op die wat meer diepgang geven.

Dus ik ben benieuwd.

groet

Maar niet dieper dan het soepbord. :rolleyes:

• 2 weeks later...

Op 10 october schijnt Ivo van den Broek de volgende e-mail naar al zijn relaties (eigenlijk: alle relaties die hij had in zijn functie van hoofdredacteur bij Home Studio) gestuurd te hebben:

Beste relatie,

Zoals U misschien wel in de wandelgangen hebt vernomen ben ik overgestapt

van HomeStudio naar Music Emotion.

Ik hoop dat U het eerste nummer inmiddels hebt ontvangen en dat U er net zo

enthousiast over bent als wij.

Hieronder staan mijn gegevens waar U vanaf heden alle persberichten naar toe

kunt sturen.

Met vriendelijke groet,

Ivo van den Broek

Hoofdredactie Music Emotion

Postbus 6808

6503 GH Nijmegen

Tel: 024-3791268

E-mail: redactie@music-emotion.nl

www.music-emotion.nl

Het voorwoord van hoofdredacteur is niet aanwezig en ontbreekt in in de colofoon, ik denk niet dat de bladen zijn samengevoegd omdat hij wel genoemd is in het nieuwe blad. Waarschijnlijk is alleen de hoofdredacteur overgestapt en is dat de reden van het late verschijnen.

Zo,...einnndelijk lag de Homestudio deze keer ook in Assen bij de Bruna.

Helaas in plastic deze keer, zodat 't lastig was om effe snel een "quickscan" (effe snel doorbladeren :D ) te doen.

Tjonge, wat holt dit blad achteruit, naar mijn mening. <_<:(

Het is al niet zo'n heel dik tijdschrift, en dan zitten er ook nog 26(!) pagina's met alleen reclame tussen.

De rubriek "De Homestudio" (waar ik 'm altijd om lees/kocht) is ook niet meer wat 't ooit was.

Gezien de sets die vaak centraal staan de laatste tijden, krijg ik 't idee dat zich niet meer voldoende kandidaten opgeven. :unsure:

Op zich is 't nog wel 'n betaalbaar blad vergeleken met sommige anderen, maar ik heb 'm vaak in 10-15 minuten wel weer gelezen <_<

Nouja,... jammer, maar er zijn ergere dingen :rolleyes:

Groeten.

Alco