DCS Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Die ASR Emitter heeft een bizarre dempingsfactor > 1000! Ik heb de test... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 En die ASR Emitter stuurt echt alles aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Met betrekking tot het harde karakter van de st serie, maakt het nog uit wat voor voorverterker je er aan hangt? Welke merk voorversterkers matcht goed met Bryston? Hoe klinken de voorversterker van Bryston, bijv. de bp 25? mvg JWV Ik wil de ST niet als hard, maar eerder als minder fijnzinnig bestempelen. Hard is duidelijk iets anders. Ik heb zelf een 4B-ST en ben er echt super tevreden mee. Een SST is wel nog een wens, maar dan wel in de verre toekomst. Voorlopig heeft mijn ST nog lang niet afgedaan. Natuurlijk is het belangrijk welke voorversterker je ervoor zet. Juisyt een voorversterker is een zeer klankbepalend apparaat. Dat heb ik onlangs nog ervaren. Sinds kort heeft een Ayre K-3-RP hier zijn intrede gedaan. Met een AVM V3 bleef het laag wat achter en met een Micromega Tempo P werd het laag behoorlijk aangedikt met een dip in het wat hogere laag. De BP25-ST ken ik alleen van zien. Ik heb 'm nog niet eerder beluisterd. Ik kan me wel voorstellen dat je daar een nieuwe BP6-SST voor kunt zetten (gestripte BP26-SST). Die komt komende maand uit. Prijs weet ik nog niet. De BP26 zit iig aan de Link to comment Share on other sites More sharing options...
DCS Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 Kijk anders eens op www.audioreview.com er staan 45 reviews van de Thiel 3.6... De meeste aangestuurd door ML of Krell een eigenaar vindt dat de Krell te schel is en vindt het warmer met ML... Je zou kunnen kijken voor een ML383... Ik denk dat onder de 7.500 euro sowieso geintegreerde versterkers een betere deal zijn. Ik ben zelf van de Accuphase, maar ik denk niet dat een 308/307 of 407/408 de juiste keuze is voor deze Thiel. De Accuphases klinken wellicht beter dan andere maar hebben niet dezelfde power als de grote eindtrappen (die niet perse beter hoeven te klinken). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts