Jump to content

Alles dwars door elkaar

hoegaarden
 Share

Recommended Posts

Het zal wel meer zijn gezegd maar ik word er simpel van, de categorieen van de 2e hands sectie zijn een zooitje. Alles staat door elkaar, versterkers bij cd-spelers en luidsprekers en visa versa.

Ben ik de enige die zich hieraan ergert?

:angry:

Het zal wel meer zijn gezegd maar ik word er simpel van, de categorieen van de 2e hands sectie zijn een zooitje. Alles staat door elkaar, versterkers bij cd-spelers en luidsprekers en visa versa.

Ben ik de enige die zich hieraan ergert?

:angry:

v

Roger,

Waar duw je dan een phono versterker?

Mark

Kijk, dat is nou een goeie. Die kun je idd op meerdere plaatsten kwijt en daar stoort ie niet. Maar een cd-speler bij "luidsprekers" of "versterkers" zetten is m.i. misbruik maken van de mogelijkheden.

Zo heb ik net mijn voorversterker aangeboden. Ook ik maak misbruik van het systeem en heb 'm, behalve bij versterkers, ook nog in de rubriek "Onderdelen" geplaatst (omdat een voorversterker een onderdeel van een versterker is :P;) )

Beste Rob,

Helaas laat de technische opbouw van het 2e hands gedeelte op het momenteel niet toe om automatisch dubbele advertenties op te sporen en te verwijderen. Wellicht kunnen we in de toekomst wel gehoor geven aan je verzoek.

Met vriendelijke groeten,

Gerbrand Meijer

Bovenstaande kreeg ik als reactie, op korte termijn geen oplossing dus.

Als ik het antwoord lees, dan vermoed ik dat de vraag niet goed is begrepen

Zoals besproken in het forum ergeren de meeste van ons zich aan het misbruik maken van de mogelijkheid om een avertentie in drie rubrieken te gebruiken. Is het niet mogelijk deze te beperken tot 1 categorie. Als je iets 2e hands wil verkopen kan dat nog maar in een categorie, waardoor het overzichtelijk wordt voor iedereen die wil verkopen of kopen.

Vraag zou toch duidelijk genoeg moeten zijn.

:unsure: