Audiofreaky Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Hoi ik heb een cd peler van t merk Denon. het gaat om de speler de dcd-735. Maar een kennis heeft de zelfd receiver als ik en heeft er de nad de 521 op staan. maar die klinkt veel zuiverder dan de Denon. En van marantz zijn de cd spelers ook heel goed heb ik gehoord. Of is er ook een Denon cd speler die wel helder is. de DCD 755????? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? ben een denon freak maar schrok van mijn cd speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Wat wil je weten dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiofreaky Posted 3 oktober 2005 Author Report Share Posted 3 oktober 2005 Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke cd speler. de denon 735 is wat doffer dan ik had gedacht. is dat de klank van de denon zelf??? of zijn ze verbeterd in de loop der jaren??? ik denk er over om van cd speler over te gaan naar nad of marantz. Ik wil een heldere klank of heeft denon ook een betere cd speler gemaakt. en of jullie ook de denon hebben en wat jullie ervaring is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke cd speler.de denon 735 is wat doffer dan ik had gedacht. is dat de klank van de denon zelf??? of zijn ze verbeterd in de loop der jaren??? ik denk er over om van cd speler over te gaan naar nad of marantz. Ik wil een heldere klank of heeft denon ook een betere cd speler gemaakt. en of jullie ook de denon hebben en wat jullie ervaring is? mijn ervaring met denon spelers is puur gebasseerd op luisteren in vergelijkingen opzoek naar een goede speler... elk geval... de denons klinken meestal wat donker... de sony's wat neuzig.. (qs) de nad's erg analitisch.... het beste is uiteraard om zelf eens naar een dealer te gaan en met je favoriete cd's eens een paar van de merken met elkaar te vergelijken..... (ow en als ik alvast wat ideen mag opperen... ga eens kijken of je een mooie tweedehands linn mimmik kan vinden... moet je met 350/400 euro wel klaar zijn en heb je een heel fijne speler......) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 oktober 2005 Report Share Posted 3 oktober 2005 Maar een kennis heeft de zelfd receiver als ik en heeft er de nad de 521 op staan.maar die klinkt veel zuiverder dan de Denon. Als je zo een groot verschil hoort heeft die kennis vast niet de zelfde speakers als jij, kijk daar ook eens naar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiofreaky Posted 3 oktober 2005 Author Report Share Posted 3 oktober 2005 Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuke cd speler.de denon 735 is wat doffer dan ik had gedacht. is dat de klank van de denon zelf??? of zijn ze verbeterd in de loop der jaren??? ik denk er over om van cd speler over te gaan naar nad of marantz. Ik wil een heldere klank of heeft denon ook een betere cd speler gemaakt. en of jullie ook de denon hebben en wat jullie ervaring is? mijn ervaring met denon spelers is puur gebasseerd op luisteren in vergelijkingen opzoek naar een goede speler... elk geval... de denons klinken meestal wat donker... de sony's wat neuzig.. (qs) de nad's erg analitisch.... het beste is uiteraard om zelf eens naar een dealer te gaan en met je favoriete cd's eens een paar van de merken met elkaar te vergelijken..... (ow en als ik alvast wat ideen mag opperen... ga eens kijken of je een mooie tweedehands linn mimmik kan vinden... moet je met 350/400 euro wel klaar zijn en heb je een heel fijne speler......) bedank zou ik ff op letten alhoewel een av receiver geen puur audio is of ben ik gewoon te kieskeurig??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts