hadewijch Posted 4 oktober 2005 Report Share Posted 4 oktober 2005 Hoi, Ik heb een microset, te weten de Sansui micro 1500DSSW, hij geeft een mooi geluid, zeker met mijn oude boxen erop. Allles werkt prima, behalve de volume-regeling: hij kan niet zachter dan een bepaald punt. Via de setup-pagina's ben ik nog geen stap verder gekomen. Op dit moment heb ik mijn diskman op de aux aangesloten om zodoende het probleem te omzeilen. Kan iemand me erbij helpen hoe ik iets als een basis-volume kan instellen op deze set? Alvast bedankt, groeten, Hadewijch Link to comment Share on other sites More sharing options...
drahreg Posted 21 maart 2009 Report Share Posted 21 maart 2009 Hoi Hadewijch, Heb jij de handleiding van deze set nog ergens liggen? Kan hem nergens vinden. Ook niet op Internet. Via Google ben ik bij dit bericht terecht gekomen. Je bericht is drie en een half jaar oud, maar wie weet lees je dit! Mag ik hem van je kopieren? M.vr.gr. Gerhard Zervaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Zelden zo'n vaag topic gezien. Waar gaat dit nu eigenlijk over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 hadewijch vroeg ooit om een tip v.w.b. de volumereling van z'n stereosetje, maar kreeg nooit antwoord. Waarschijnlijk omdat wij hier niet zo into stereosetjes zijn. drahreg googlede op het type van zijn setje en vond dit topic, trok de stoute schoenen aan een vroeg een gebruiksaanwijzing. Nou denk ik dat hij die niet gaat vinden, dus bij dezen de vraag: Wat wil je weten? Laat vooral alvast een foto van de voor- en achterkant van het setje zien, weet zeker dat we er dan wel uit komen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 de jongens van BOSE bellen die doen onderhoud van SANSUI ............... BOSE en ben het wel met Duck-Twacy eens en het zal toch wel na zoon 4 jaar opgelost zijn ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts