René N. Posted 7 oktober 2005 Report Share Posted 7 oktober 2005 En deze dan? H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 7 oktober 2005 Report Share Posted 7 oktober 2005 Geduld Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Tja , als THorens liefhebber moet ik ook maar effe reageren Ben nog altijd van mening dat de "betere " Thorens die wel in prima staat verkeerd en zeker als er kast , bodem , bekabeling , arm en eventueel plateau-mat zijn opgewaardeerd akelig hoog kunnen mee spelen . Met een goed elemet is dit gewoon een draaittafel waar ik nog steeds 100% kan achterstaan . Ik luister regelmatig naar de zogenaamde "betere "lees ook veel duurdere draaitafels maar als ik weer voor de mijne zit kan ik echt niet ongelukkig hiervan worden . Mijn TD147 momenteel > Ben wel van mening dat je een mech. goede THorens moet kiezen , er is veel te koop maar of deze allemaal wel in de juiste staat verkeren ? De mijne heb ik destijds gekocht bij Audioselectief en is nog steeds in uitmuntende staat . Geef liever een paar euro meer uit dan dat je iets koopt waarmee je achteraf veel elende krijgt . Groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Tja , als THorens liefhebber moet ik ook maar effe reageren Ben nog altijd van mening dat de "betere " Thorens die wel in prima staat verkeerd en zeker als er kast , bodem , bekabeling , arm en eventueel plateau-mat zijn opgewaardeerd akelig hoog kunnen mee spelen . Met een goed elemet is dit gewoon een draaittafel waar ik nog steeds 100% kan achterstaan . Ik luister regelmatig naar de zogenaamde "betere "lees ook veel duurdere draaitafels maar als ik weer voor de mijne zit kan ik echt niet ongelukkig hiervan worden . Mijn TD147 momenteel > Ben wel van mening dat je een mech. goede THorens moet kiezen , er is veel te koop maar of deze allemaal wel in de juiste staat verkeren ? De mijne heb ik destijds gekocht bij Audioselectief en is nog steeds in uitmuntende staat . Geef liever een paar euro meer uit dan dat je iets koopt waarmee je achteraf veel elende krijgt . Groetjes John Hoi John, ik ben het helemaal met jou eens. Mooie draaitafel trouwens. De mijne komt niet bij AudioSelectief vandaan, maar is daar wel volledig gechecked, en voorzien van een heel mooi element en uiteraard volledig afgesteld. Tevens het lager laten voorzien van goede olie. En ook ik ben van mening, dat dat zeer behoorlijk klinkt. En zeker niet in de schaduw hoeft te staan van een "duurdere" platenspeler. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts