Jump to content

and the winner of the beauty contest 2005 is

nout
 Share

Recommended Posts

nu in gewoon nederlands krausje.

het word mij iets te moeilijk. :D

wat ik met je eens ben, is dat ik de denon niet lelijk vind. :rolleyes:

Het klinkt inderdaad allemaal een beetje opgeblazen, Jopie. Als je dat leest dan struikel je voortdurend over jezelf. :D Dat soort taal is voor mensen die in een intelligente bui zijn. :D Die afstand willen nemen van het plebs. :D

Groeten

Edwin

Guest Kraus vonBentinck

Het klinkt inderdaad allemaal een beetje opgeblazen, Jopie. Als je dat leest dan struikel je voortdurend over jezelf. :D Dat soort taal is voor mensen die in een intelligente bui zijn. :D Die afstand willen nemen van het plebs. :D

Groeten

Edwin

Ik geef toe dat je daar gelijk in hebt.

Ik wil ook even zeggen dat ik Joopus, noch iemand anders, als plebs wil neerzetten en in Joopus, zeker als het gaat om apparatuur en ervaring daarmee, mijn meerdere erken.

Ik stoor me (soms overdreven) aan het gemak waarmee een mening wordt gegeven, het gebrek aan onderbouwing daarvan en de onduidelijke taal waarin die mening wordt gegeven. Dat vind ik jammer en het gaat me als belastingbetaler aan het hart dat het onderwijs, veruit de grootste post op de miljardennota, het Nederlands min of meer de rug toe heeft gekeerd en ons daarmee berooft van een van de belangrijkste en meest waardevolle vaardigheden waarover een mens dient te kunnen beschikken: de mogelijkheid om op papier duidelijk met anderen te kunnen communiceren.

In ieder geval excuus voor het toontje.

Wat is het toch gemakkelijk om designs van 30 jaar geleden te trashen , wat deed "Vincent" toen vraag ik me af...

Het is niet echt afkraken, maar het is meer het uiterlijk van Quad wat ik zo lelijk vind. En er hangt ook een beetje een naar sfeertje omheen. :D

Vincent heeft nog nooit wat zelf gedaan. Vincent leunt rustig achterover en kijkt andermans ontwerpen af en bouwt deze na. Produceer dit in lage lonen landen en je hebt een wereldversterker voor een prikkie. :D

Zelfs Denon heeft de productie-lijn naar China verhuist. Denon gebruikt nu dezelfde fabrikant voor de behuizing als Vincent. Vandaar dat Denon extern in veel opzichten op Vincent lijkt.

Groeten

Edwin

Ik wil ook even zeggen dat ik Joopus, noch iemand anders, als plebs wil neerzetten en in Joopus, zeker als het gaat om apparatuur en ervaring daarmee, mijn meerdere erken.

Ik weet wel dat je niemand als plebs neer wilt zetten. Dat was ook niet mijn bedoeling om je daar van te beschuldigen. Veel mensen schrijven alleen in opgezwollen taal om interessant te lijken. {daar bedoel ik jou niet mee}, en daar heb ik vaak een beetje moeite mee. Schrijf rustig zoals je wilt schrijven. :) Wie ben ik. ^_^

Ik stoor me (soms overdreven) aan het gemak waarmee een mening wordt gegeven, het gebrek aan onderbouwing daarvan en de onduidelijke taal waarin die mening wordt gegeven. Dat vind ik jammer en het gaat me als belastingbetaler aan het hart dat het onderwijs, veruit de grootste post op de miljardennota, het Nederlands min of meer de rug toe heeft gekeerd en ons daarmee berooft van een van de belangrijkste en meest waardevolle vaardigheden waarover een mens dient te kunnen beschikken: de mogelijkheid om op papier duidelijk met anderen te kunnen communiceren.

Daar heb je een groot punt te pakken. Kijk ook maar eens hoe de jeugd aan het communiceren is op een PC. Bijvoorbeeld het MSN-nen. De Nederlandse taal is daar bewust zo omgevormd in een soort van straattaal, dat ze zelfs niet meer in staat zijn om normaal Nederlands te schrijven {en zelfs te spreken}. Kijk maar op diverse fora, daar zie je de MSN taal regelmatig voorbij komen. Het punt is alleen wel, dat ze onderling uitstekend met elkaar kunnen communiceren, maar dat de volwassen Nederlander er niets meer van snapt. En veel jongeren kunnen ook niet meer fatsoenlijk Nederlands typen. Internet heeft op communicatie gebied een hoop verpest.

Groeten

Edwin

Brrrrr, kippevel gewoon. :D Als je het plaatje ziet, dan ruik je ze zelfs. :D

Groeten

Edwin

Zwaar jeugdtrauma Edwin? :P Vast vroeger het zo bont gemaakt dat je pa zijn 303 uit de kast haalde en naar je kop slingerde. Tja, goed gemikt komt dat hard aan.

Je mag van geluk spreken dat er toen nog geen Vincent was.

:P:lol::lol:;)

Zwaar jeugdtrauma Edwin? :P Vast vroeger het zo bont gemaakt dat je pa zijn 303 uit de kast haalde en naar je kop slingerde. Tja, goed gemikt komt dat hard aan.

Er zit inderdaad nog wel een hoop 'oud zeer' Peter. :D

Alles draaide vroeger om Kwot bij ons in huis. :mad2: En electrostaten. :mad2::D

Dat is inderdaad geluk hebben. Je moet er toch niet aan denken dat je allemaal 'kopietjes' van Kwot ziet staan voor een prikkie. :D

Groeten

Edwin

Dat is inderdaad geluk hebben. Je moet er toch niet aan denken dat je allemaal 'kopietjes' van Kwot ziet staan voor een prikkie. :D

Groeten

Edwin

Beste Edwin,

Ik denk dat Peter eerder bedoeld dat zo'n Vincent (vanwege het gewicht) n

Groeten

Edwin

Beste Edwin,

Ik denk dat Peter eerder bedoeld dat zo'n Vincent (vanwege het gewicht) n

<_<

10 inputs in Nout's leuke draadje, hear.

Verder slechts veel pagina's stijd.

Need more input!!!

:)

Je hebt gelijk RJ. ;)

On-topic, ik vind het ook een mooie versterker om te zien, zeker in die kleur.

Ik heb sowieso nog steeds een zwak voor Denon, maar dat komt omdat ik in totaal zo'n 16 jaar naar Denon versterkers heb geluisterd.

De laatste heb ik in 1996 weggedaan, namelijk de bijna 20 kilo zware PMA1560. ;)

Groeten

Edwin

In ieder geval excuus voor het toontje.

ach kraus, ik lees dit niet als een denigrerende opmerking. :D

de pacifist in mij was dit eigenlijk al weer vergeten:D

<_<

Need more input!!!

Je hebt gelijk RJ. ;)

Ik heb sowieso nog steeds een zwak voor Denon, maar dat komt omdat ik in totaal zo'n 16 jaar naar Denon versterkers heb geluisterd.

De laatste heb ik in 1996 weggedaan, namelijk de bijna 20 kilo zware PMA1560. ;)

Bedoel je deze, Paul?

Mooie versterker om te zien en wat een bakbeest. B):)

div_006.jpg

Edwin

<_<

Need more input!!!

Je hebt gelijk RJ. ;)

Bedoel je deze, Paul?

div_006.jpg

Edwin

Inderdaad, die bedoel ik! B) Destijds

<_<

Need more input!!!

Je hebt gelijk RJ. ;)

Bedoel je deze, Paul?

div_006.jpg

Edwin

Inderdaad, die bedoel ik! B) Destijds

ik houd ook wel van grote bakken

hier nog een plaatje van de Denon PMA 1560 in goud (die wordt mishandeld door aliens)

pma1560.gif

de link waar nog meer onschuldige slachtoffers aan draadjes worden gehangen: http://www.apparatenreparatie.nl/reputatie/reputatie.html

Wat een dikke ringkerntrafo zit daar in zeg. :rolleyes: Het ziet er keurig uit van binnen.

Zo'n versterker zou je eigenlijk moeten bewaren als tweede versterker op je slaapkamer. :)

ik heb er niets mee. :D

Jij hebt toch zowiezo nergens wat mee. Behalve dan met dat Engelse stoffige luidsprekermerk. :P:D;)

Nou, ik wist het wel, als ik moest kiezen tussen de Cyrus of die Dikke Denon. :P:D

Groeten

Edwin ;)

ach, ga toch weg, jij hebt nergens wat mee! :P;)

Heb ook niets met Denon (al staat er hier wel een :D ), met Krell ed ook niet trouwens. Spul moet het gewoon naar verwachting doen.

Die Denon op dat plaatje van Nout weigert dat zo zo te zien :lol:

ik houd ook wel van grote bakken

hier nog een plaatje van de Denon PMA 1560 in goud (die wordt mishandeld door aliens)

pma1560.gif

de link waar nog meer onschuldige slachtoffers aan draadjes worden gehangen: http://www.apparatenreparatie.nl/reputatie/reputatie.html

Wat een dikke ringkerntrafo zit daar in zeg. :rolleyes: Het ziet er keurig uit van binnen.

Zo'n versterker zou je eigenlijk moeten bewaren als tweede versterker op je slaapkamer. :)

Jij hebt toch zowiezo nergens wat mee. Behalve dan met dat Engelse stoffige luidsprekermerk. :P:D;)

Nou, ik wist het wel, als ik moest kiezen tussen de Cyrus of die Dikke Denon. :P:D

Groeten

Edwin ;)

edwin snoeppie van mi :D j daar komt ie aan waar ik affiniteit mee heb. :D

LUXMAN

TANNOY

MARANTZ

B<W

CYRUS :lol:

MAGNAT :lol:

AUDIOPHYSIC

QUAD, ook de luidsprekers.

AUDIOSTATIC

PHILLIPS.

HOLFI

WADIA

TEAC

FINAL

B<O

en nu waar ik niet zo veel mee heb.

MARTIN LOGAN HYBRIDE

SONY,BOSE

JM LAB

NAD, soms :lol: kan het mooi zijn zoals bij mijn vriend op de tannoy r3, heel mooi zelfs.

DENON

ARCAM

ROTEL, alleen de phonotrap vind ik mooi. :D

AUDIO ANALOQUE, ik heb de puccinni eens gehad, 2 dagen.

SPHINX ;) wel een mooi stukje vakmanschap qua bouw. :rolleyes:

dit betekent niet dat alles dan slecht is, ;):D ik zou er zelf niet zo snel meer voor gaan.

ach, ga toch weg, jij hebt nergens wat mee! :P;)

Heb ook niets met Denon (al staat er hier wel een :D ), met Krell ed ook niet trouwens. Spul moet het gewoon naar verwachting doen.

Die Denon op dat plaatje van Nout weigert dat zo zo te zien :lol:

Knappe jongen die dat voor elkaar heeft gekregen. B)

Ik had er een stel Quadral Vulkans op aangesloten en een Denon DCD2700 cd-speler en draaide er vaak urenlang asociaal hard mee. :ph34r::o

Gelukkig woonde ik toen ik een hoekwoning en de buren zaten het merendeel van het jaar in het buitenland. :D

Maar goed, ik had die versterker van 1993 tot 1996 dus inmiddels kan het beestje op die werkbank al weer zo'n 12