dewa Posted 24 augustus 2002 Report Share Posted 24 augustus 2002 Iemand ervaring met de buizen van KR AUDIO ? vr.gr. Dewa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jernst Posted 25 augustus 2002 Report Share Posted 25 augustus 2002 Jazeker! Ik heb in mijn Cary 300B 4 van die juweeltjes zitten Als je het geld ervoor over hebt, altijd doen. Ze staan op eenzame hoogte. Power, transparantie & detail zijn van grote klasse. Bovendien is de levensduur langer (hogere vacuum). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 Hallo Dewa, KR maakt zeer degelijke, mooie en goedklinkende buizen. Mijn 300b buizen van KR zijn echt een stuk steviger gebouwd dan andere 300b buizen die ik tot nu toe heb gezien. Als je hun 300bxls gaat gebruiken denk er dan wel aan dat je een hoge ruststroom nodig hebt. Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 27 augustus 2002 Report Share Posted 27 augustus 2002 Dewa, kijk eens bij TriodeDick op de site heeft een groot aantal buizen vergeleken . Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts