Karma Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Een vriend van me heeft een paar Etude Clio speakers uit de tachtiger jaren. Omdat de woofers een beetje aan het verslijten waren ben ik voor hem aan het zoeken geweest naar het telefoonnummer van Etude, maar alles wat ik kan vinden is een site van Etude Benelux BV, zonder telefoonnummer en een e-mail adres van de importeur Mammoet Art&Audio dat niet werkt. Ook bij inlichtingen telefoonnummer binnenland kan meen geen Etude vinden. Heeft iemand enige idee wat er van dit Belgische merk is geworden en hoe ik ze kan bereiken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Een vriend van me heeft een paar Etude Clio speakers uit de tachtiger jaren. Omdat de woofers een beetje aan het verslijten waren ben ik voor hem aan het zoeken geweest naar het telefoonnummer van Etude, maar alles wat ik kan vinden is een site van Etude Benelux BV, zonder telefoonnummer en een e-mail adres van de importeur Mammoet Art&Audio dat niet werkt. Ook bij inlichtingen telefoonnummer binnenland kan meen geen Etude vinden. Heeft iemand enige idee wat er van dit Belgische merk is geworden en hoe ik ze kan bereiken ? Beste Karma, Ik heb stad en land afgezocht , div mensen ingeschakeld bv Jan Allaerts een bijna vrien van Marc van Moerbeke het brein achter Etude, hij is nu makelaar. Mammoet is ermee gestopt , tja dus is het moeilijk. Volgens mijn gegeven weet SOTA Jerry er veel van , zelf heb ik nog een paar Etude MP 1 staan bij Audiolab die ze wel kan maken maar meer technische gegevens nodig heeft bv welke preciese bezetting van de speakers en welke Impedantie. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Doet Marc niets meer met luidsprekers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Doet Marc niets meer met luidsprekers? Beste, Volgens mijn bronnen niet. Je zou zijn ex partner kunnen benaderen Philip Matthews hij werkt in een hifi zaak in Antwerpen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegaarden Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Dat is jammer dat Etude ter ziele is, ik heb jaren geleden ervaring gehad met de Etude Rhea een waanzinnig goed klinkende speaker die voor mij toen jammer genoeg erg veel ruimte nodig had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 9 oktober 2005 Author Report Share Posted 9 oktober 2005 Haudio bedankt voor je reactie. De vriend van mij bezit de Clio, een speaker die destijds zo'n 1300 gulden per stuk koste. Helaas is de ophanging nog niet van rubber en daar is nu ook een probleem mee ontstaan. Jammer want ze klinken wel goed. Als het bedrijf ter ziele is dan zal het moeilijk worden lijkt me. Ik zal eerst mijn licht eens opsteken wat re-conen kost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 10 oktober 2005 Report Share Posted 10 oktober 2005 Je zou zijn ex partner kunnen benaderen Philip Matthews hij werkt in een hifi zaak in Antwerpen. Volgens mij is dat voor deze zaak : http://www.hificorner.be/ConHCp.asp?l=NL vg,Fons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts