Jump to content

Etude

Recommended Posts

Een vriend van me heeft een paar Etude Clio speakers uit de tachtiger jaren. Omdat de woofers een beetje aan het verslijten waren ben ik voor hem aan het zoeken geweest naar het telefoonnummer van Etude, maar alles wat ik kan vinden is een site van Etude Benelux BV, zonder telefoonnummer en een e-mail adres van de importeur Mammoet Art&Audio dat niet werkt. Ook bij inlichtingen telefoonnummer binnenland kan meen geen Etude vinden. Heeft iemand enige idee wat er van dit Belgische merk is geworden en hoe ik ze kan bereiken ?

Een vriend van me heeft een paar Etude Clio speakers uit de tachtiger jaren. Omdat de woofers een beetje aan het verslijten waren ben ik voor hem aan het zoeken geweest naar het telefoonnummer van Etude, maar alles wat ik kan vinden is een site van Etude Benelux BV, zonder telefoonnummer en een e-mail adres van de importeur Mammoet Art&Audio dat niet werkt. Ook bij inlichtingen telefoonnummer binnenland kan meen geen Etude vinden. Heeft iemand enige idee wat er van dit Belgische merk is geworden en hoe ik ze kan bereiken ?

Beste Karma,

Ik heb stad en land afgezocht , div mensen ingeschakeld bv Jan Allaerts een bijna vrien van Marc van Moerbeke het brein achter Etude, hij is nu makelaar.

Mammoet is ermee gestopt , tja dus is het moeilijk.

Volgens mijn gegeven weet SOTA Jerry er veel van , zelf heb ik nog een paar Etude MP 1 staan bij Audiolab die ze wel kan maken maar meer technische gegevens nodig heeft bv welke preciese bezetting van de speakers en welke Impedantie.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Doet Marc niets meer met luidsprekers?

Beste,

Volgens mijn bronnen niet.

Je zou zijn ex partner kunnen benaderen Philip Matthews hij werkt in een hifi zaak in Antwerpen.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Haudio bedankt voor je reactie. De vriend van mij bezit de Clio, een speaker die destijds zo'n 1300 gulden per stuk koste. Helaas is de ophanging nog niet van rubber en daar is nu ook een probleem mee ontstaan. Jammer want ze klinken wel goed. Als het bedrijf ter ziele is dan zal het moeilijk worden lijkt me. Ik zal eerst mijn licht eens opsteken wat re-conen kost.