mobibay Posted 9 oktober 2005 Report Share Posted 9 oktober 2005 Weet iemand en goed en betaalbaar element voor deze pro-ject ? ik heb geen flauw idee , vandaar. tot laten we zeggen zo'n 250 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 12 oktober 2005 Report Share Posted 12 oktober 2005 Zelf gebruik ik op mijn pro-ject 2.9 wood een rega elys (mm) Goede combinatie , prijs kwaliteits verhouding. Verder heb ik een yamaha element gehad ,de mc 9 . Ook dit was een goede match. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandeplatenman Posted 12 oktober 2005 Report Share Posted 12 oktober 2005 Pro-ject brengt zelf ook een aantal elementen op de markt die zijn geproduceerd door Grado. De match met de Pro-ject armen is uitstekend! Dit zijn Moving Iron elementen die je kan aansluiten op een MM ingang. De klankkleur is warm, detailrijk met een mooie druk. Ik gebruik deze elementen zelf met veel plezier. Indien je interesse hebt in een element rond E 250,- dan is een reference platinum een zeer goede keuze. Indien je interesse hebt, kan ik je tegen een reductie op de nieuwprijs een dergelijk element nieuw leveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 12 oktober 2005 Report Share Posted 12 oktober 2005 Of een High output MC zoals de Denon DL-160, ortofon MC1-turbo, Benz Micro MC20e2 of mischien de Goldring Eroica H maar die ligt denk ik iets boven je budget. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts