Sebastiaan de vries Posted 18 oktober 2005 Report Share Posted 18 oktober 2005 Een classe 301 is een goede versterker, heb zelf nog met een Classe ca 300 gespeeld en is duidelijk minder dan een 301. Trouwens met mijn 300 heb ik problemen gehad. Het verbaast me dat Bas Classe zo geweldig vind. Beste Muziek, Waarom verbaast je dat? Van de oude CA-300 en de CA-400 was bekend dat daar problemen mee zijn geweest. Groeten, Bas Waarom dit mij verbaast, een Classe tegenover een Bryston is futloos. Heb in verleden nog die omega gehoord ( versie in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muziek Posted 18 oktober 2005 Report Share Posted 18 oktober 2005 Een classe 301 is een goede versterker, heb zelf nog met een Classe ca 300 gespeeld en is duidelijk minder dan een 301. Trouwens met mijn 300 heb ik problemen gehad. Het verbaast me dat Bas Classe zo geweldig vind. Beste Muziek, Waarom verbaast je dat? Van de oude CA-300 en de CA-400 was bekend dat daar problemen mee zijn geweest. Groeten, Bas Waarom dit mij verbaast, een Classe tegenover een Bryston is futloos. Heb in verleden nog die omega gehoord ( versie in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 18 oktober 2005 Report Share Posted 18 oktober 2005 Een classe 301 is een goede versterker, heb zelf nog met een Classe ca 300 gespeeld en is duidelijk minder dan een 301. Trouwens met mijn 300 heb ik problemen gehad. Het verbaast me dat Bas Classe zo geweldig vind. Beste Muziek, Waarom verbaast je dat? Van de oude CA-300 en de CA-400 was bekend dat daar problemen mee zijn geweest. Groeten, Bas Waarom dit mij verbaast, een Classe tegenover een Bryston is futloos. Heb in verleden nog die omega gehoord ( versie in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts