Jump to content

degelijke euro conector

bees
 Share

Recommended Posts

zoek een degelijke euroconector...

tn_HL90435.jpg

zoiets alleen dan dikker, waar ik een wat grotere kabeldiameter in kwijt kan....

ow ja...

ik heb al iets gezien van furutech oid maar ik vind dat het met 3 tientjes max wel moet zijn afgelopen....

*mompelt* iets over rhodium plated conectoren van 80 euro/ps <_<

-edit- eerst lezen ;-)

die is net te klein, kabel is 16mm in diameter...

en die wel past is meteen weer 10 euro duurder....

:(

Is dat niet een beetje stekkermishandeling Bees, zo'n dikke kabel in zo'n arm eurostekkertje willen proppen? Eurostekkers zijn daar zoiezo helemaal niet op ontworpen. Er is een uitvoering van 16A speciaal voor kookstoestellen maar meer dan 3x 1,5 mm2 past daar ook niet in. Alleen die rare audioten willen er weer een dikkere kabel in. Tja kom je ook bij audiote merken en prijzen uit.

;)

Is dat niet een beetje stekkermishandeling Bees, zo'n dikke kabel in zo'n arm eurostekkertje willen proppen? Eurostekkers zijn daar zoiezo helemaal niet op ontworpen. Er is een uitvoering van 16A speciaal voor kookstoestellen maar meer dan 3x 1,5 mm2 past daar ook niet in. Alleen die rare audioten willen er weer een dikkere kabel in. Tja kom je ook bij audiote merken en prijzen uit.

;)

moet ook 3x 1.5mm2 in...

alleen de behuizing van een standaard iec is te krap voor de 16mm van mijn kabel

kan opzich wel een standaard iec oprekken maar een echt passende is natuurlijk mooier en degelijker

Als je in dit soort dingen gelooft kun je beter de kabel direct in het apparaat solderen. Of denk ik nu te simpel? :unsure:

nou, gaat om het volgende ik wil mijn aparte audio groep kabel straks direct in mijn nog te krijgen supra stekekrblok drukken.... dus zonder tussenkomst van een wandcontactdoos.....

en de afgeschermde kabel die ik daarvoor gebruikt heb is 16 mm dik....

dat is niet echt extreem aangezien er 3x 1.5 mm2 in zit....

maar de meeste euro connectoren kunnen dat niet aan....

maar goed inmiddels is er een besteld via een bowerbuy bij die nadel dus...

ff wachten nog....

elk geval dank voor de info!

en jullie meeedenken:)