Jump to content

Onbekend maar niet onbemind

RastaPhil
 Share

Recommended Posts

http://picserver.student.utwente.nl/v/8UBS4MR2DQ3U

Kent er iemand deze speakers?

Er staat niets op de kast, grill was er niet meer bij.

Er kwam vanachter een afschuwelijk stukje beldraad zonder kleurcode uit! Daarom heb ik er connectors aangezet

Binnenwerk: Op de tweetermagneet staat niets; op de woofer (12cm!) staat h

Tuurlijk ken ik deze .

Het zijn de RFT B 3010 hifi luidsprekers die inderdaad uit de oostblok landen komen.

Optisch zien de luidsprekers niet uit , maar hebben wel een mooie afbeelding van het midden gebied.

Vaak deed dit merk ovale luidsprekers toepassen in het hoog/midden .

Ze werden wel eens " the poor men`s " Rehdeko luidsprekers genoemd.

Ik dacht dat je misschien wel 4.1 wilde... :P

??? Wat bedoel je? Zo twee speakertjes achterin de living aan een lang stuk beldraad zoals in de jaren zeventig? :lol: Ja Nee surround is bij nog niet uitgevonden! ;)

Ze hangen aan een Luxman R1040 receiver (Monitor PC kabel 2x2.5) met een Thorens TD 125 met TP14 en Philips 412 gold met splinternieuwe originele sf. naald en een JVC CV555Z (typenr vergeten) CD speler. Wat overschotjes interconnects...

kostprijs: buiten 10 euro voor de CD speler, bij spullenhulp (schuif ging niet meer open), kabels wss ergens gekregen of voor een prikkie een showroom setje meegenomen... 0 euro's en wat oplapwerk :o;) , rekje is een stalen roltafeltje :( met enkele blokken marmer in :)

grtz RastaPhil

Oh ja, ik ben al jaaaaaren aan het "verzamelen", verwacht niet dat je zoiets op een week bijeenvindt! :lol: (of je moet h