Jump to content

VAD

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

En ik maandag :rolleyes:  :D

He Sodejuu,

Wij zijn er ook Maandag.. ;)

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Goh, dat had ik niet gedacht :P;) Ik had al op bedrijfsnaam binnen willen komen :rolleyes::D

En dan maar proberen die vervelende verkopers van je af te meppen :blink:;)

Ik heb kaartjes gekregen van een dealer uit de buurt (de draaitafel van een medewerker ken je intussen). Ik moet alleen niet op die zaak zijn naam naar binnen. Ik denk dat we als "journalist" gaan :P

Guest Kraus vonBentinck

Ik ga niet naar de VAD ( gewoon te weinig interesse in apparatuur om daar een hele dag rond te lopen en daarom voor mij ook te ver) maar heb er eigenlijk wel iets te zoeken.

Is er iemand die van plan is de Transrotorstand te bezoeken (er is iemand van Transrotor zelf aanwezig zo is de bedoeling) en het op zou kunnen brengen voor mij een paar vragen te stellen die ik tot nu toe onmogelijk beantwoord heb kunnen krijgen?

Ik ga niet naar de VAD ( gewoon te weinig interesse in apparatuur om daar een hele dag rond te lopen en daarom voor mij ook te ver) maar heb er eigenlijk wel iets te zoeken.

Is er iemand die van plan is de Transrotorstand te bezoeken (er is iemand van Transrotor zelf aanwezig zo is de bedoeling) en het op zou kunnen brengen voor mij een paar vragen te stellen die ik tot nu toe onmogelijk beantwoord heb kunnen krijgen?

Beste Kraus,

Waarom bel je niet gewoon even naar Transrotor en vraag naar Lars. Hij zal je vragen graag beantwoorden. Je kunt ze van ma t/m do tussen 15:00 en 16:00 bellen. En met jouw nickname zul je ongetwijfeld vloeiend Duits spreken? :rolleyes::D