Robl Posted 17 oktober 2005 Report Share Posted 17 oktober 2005 Ikzelf ben bepaald geen audiofreak. Ik ga me er pas weer eens in verdiepen als het moment gekomen is dat ik weer toe ben aan een nieuwe installatie. Het wordt waarschijnlijk een installatie samengesteld uit componenten van de Cambridge Azur met 2 speakers die pakweg tussen de Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 17 oktober 2005 Report Share Posted 17 oktober 2005 Ik koop veel en vaak via internet, meestal in Duitsland. Zeer goede service bij die Duitsers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 18 oktober 2005 Report Share Posted 18 oktober 2005 Beste Robl, Ik neem aan dat je tot je keuze komt door in een HIFI zaak te luisteren naar deze componenten. Het lijkt me dan logischer (en fatsoenlijker) om bij deze zaak tot aankoop over te gaan. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de verkopers tijd investeren om het apparaat te demonstreren en je eventueel het apparaat thuis laten uitproberen. Soms maken ze ook nog een vriendenprijsje voor je. Duurdere spullen zal ik dus niet via internet kopen. Kleinere aankopen (zoals masterbase blokjes) koop ik wel eens via een internetwinkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 18 oktober 2005 Report Share Posted 18 oktober 2005 Beste Robl, Ik neem aan dat je tot je keuze komt door in een HIFI zaak te luisteren naar deze componenten. Het lijkt me dan logischer (en fatsoenlijker) om bij deze zaak tot aankoop over te gaan. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de verkopers tijd investeren om het apparaat te demonstreren en je eventueel het apparaat thuis laten uitproberen. Soms maken ze ook nog een vriendenprijsje voor je. Duurdere spullen zal ik dus niet via internet kopen. Kleinere aankopen (zoals masterbase blokjes) koop ik wel eens via een internetwinkel. inderdaad, een beetje support voor je lokale hifi dealer... ;-) plus mocht je eens een keer iets hebben met je spul kun je altijd bij je dealer terecht.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 oktober 2005 Report Share Posted 19 oktober 2005 Ik zou in ieder de installatie eerst thuis willen horen. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts