erik klijnsmit Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Dat bij Erik Kleinsmit zijn dochters handstand mogen doen tegen zijn speakers begrijp ik wel. Het zijn hele lelijke bakbeesten. je lijkt mijn vrouw wel, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Ik wil niet zeggen dat je pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Het volgende klinkt misschien vreemd: Ik heb jaren lang hardgelopen, en ben altijd een forse kerel geweest. Als ik met bril op en normale haarddracht aan het lopen was, kreeg ik regelmatig opmerkingen ('is dat alles?', 'noem je dat hardlopen', 'wat een hals', ook wel leuke dingen, kinderen die met je meehollen). Ik heb een stuk of 3 maal een periode gehaad waarbij ik mijn haar geheel kaalschoor (met nadruk op 'scheren' (elke 2 dagen). Daarnaast droeg ik contactlenzen. Nu 'the hundredthousant dollar question': had ik nu nog last van opmerkingen tijdens het hardlopen ? 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Nee dus! Geen problemen gehad, mensen deden ook minder snel vreemd tegen mij. Bijvoorbeeld als ik aangaf dat ik duidelijk eerder aan de beurt was, werd hier niet aan getwijfeld. Zelfde overigens gehad met de overstap van een oude Suzuki naar een Opel Astra 6 jaar geleden. In eens meer gezag op de weg ! Ik wil niet zeggen dat je pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 24 oktober 2005 Author Report Share Posted 24 oktober 2005 Gegroet, Ik denk dat ik meestal ook wel overwicht (en -ge) heb, maar dat veel mensen gewoon geen idee hebben. Als ik een TFT-beeldschem zou hebben zouden ze gerust iets aanraken op het scherm , de toiletzitting niet omhoog doen bij het urineren (en daarna hun handen niet wassen) , het gebakje al opeten terwijl ik de koffie nog aan het binnenbrengen ben, ongevraagd mijn wasmachine open doen (omdat zij er ook zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Kun je niet eens een videootje maken? Je lijkt me trouwens een prima gastheer als die mensen zich zo op hun gemak voelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 24 oktober 2005 Report Share Posted 24 oktober 2005 Ik kan wel vrezelijk hard schreeuwen (zal het nog eens meten op de dB-meter, ik denk dat ik wel 110 dB moet redden). Als je het nameet, doe dat dan in een dode ruimte op bijv. 1 en 10 meter afstand (druk en afstraalgedrag). 110 dB is trouwens ongeveer een autoclaxon. ontopic: Ik zou gewoon een aparte luisterruimte met slot op de deur nemen. Niemand behalve jij heeft daar wat te zoeken toch? Behoort bij de standaarduitrusting voor een goede AV / HiFi ruimte (samen met de akoestische demping, dubbele muren (beter: kelder), geen ramen, driefase aansluiting en luchtdichte afsluiting voor effectieve roomgain). Link to comment Share on other sites More sharing options...
marillion Posted 25 oktober 2005 Report Share Posted 25 oktober 2005 je kan het ook in een kluis zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 27 oktober 2005 Report Share Posted 27 oktober 2005 Gegroet, Ik vind het een probleem als mensen ongevraagd aan mij apparatuur zitten. Nu komen er regelmatig Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 8 december 2005 Report Share Posted 8 december 2005 Gegroet, Ik vind het een probleem als mensen ongevraagd aan mij apparatuur zitten. Nu komen er regelmatig Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 8 december 2005 Report Share Posted 8 december 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 11 december 2005 Author Report Share Posted 11 december 2005 Gegroet, Ik heb de infrarood spullen goed bekenen op het web. Op zich een heel leuk apparaat, en voordeling, maar ik denk dat het in deze praktijk wat minder goed werkt omdat ik dan de stralen zeker op armlengte dient te plaatsen (of enorm veel stralen plaatsen. En aangezien ik nogal klein woon, zal dat niet werken. Wel bedankt voor de tip, misschien dat hij in een andere toepassing wel past. Bij mij is er tussen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts